لطف اله نسبی:

فدراسیون‌های قبلی ضربات زیادی به جامعه پینگ‌پنگ زده‌اند

میدیا لطف اله نسبی معتقد است که فدراسیون‌های قبلی ضربه‌های زیادی به جامعه پینگ‌پنگ وارد کرده‌اند و مطمئنا در آینده خلا بزرگی به وجود می‌آید.

فدراسیون‌های قبلی ضربات زیادی به جامعه پینگ‌پنگ زده‌اندمیدیا لطف اله نسبی پینگ پنگ باز جوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقاتی که برای تعیین نفر چهارم برای حضور در انتخابی المپیک برگزار شد گفت: خوشبختانه موفق شدم در این دوره از مسابقات انتخاب شوم  و جواب زحماتم را بگیرم.
 
وی افزود: حریفان من هم بسیار آماده بودند ولی تصور می‌کنم به دلیل آمادگی بالایی که داشتم موفق شدم که انتخاب شوم.
 
وی در خصوص این که چرا در انتخابی تیم ملی انتخاب نشد گفت: متاسفانه در گیم شماری با اخلاق پسند و عمرانی یکی بودم و نتوانستم به جمع ملی پوشان راه یابم.
 
لطف اله نسبی در خصوص میزان شانسش برای حضور در المپیک گفت: امیدوارم که راهی المپیک شوم به هر صورت 2 ماه زمان دارم که باید تلاش و تمرینات تیمی داشته باشم علاوه بر آن در مقابل من برادران عالمیان حضور دارند و کار برای من بسیار سخت است.
 
وی در خصوص تغییرات صورت گرفته پس از روی کارآمدن روسای جدید فدراسیون اظهار داشت: مهرداد علی قارداشی مدت زیادی نیست که روی کارآمده است ولی خوشبختانه همه از یک خانواده هستیم و امیدوارم فدراسیون جدید موفق باشد.
 
لطف اله نسبی در انتها و در خصوص آینده پینگ‌پنگ کشورمان عنوان کرد:مطمئنا یک خلا بزرگ بعد از رفتن برادران عالمیان خواهیم داشت و دلیل آن تنها می‌تواند سوء مدیریت در فدراسیون‌های گذشته باشد، متاسفانه به رده‌های سنی اهمیتی داده نمی‌شود بازیکنان خوب و جوانان با انگیزه کنار گذشته شده‌اند و به همین  دلیل انگیزه‌ای دیگر وجود ندارد بسیاری از کسانی که مظلوم بودند هیچ خدماتی مانند اردو و امکانات نگرفته‌اند و پیشرفتی نکرده‌اند.
 
وی افزود: شرایط تیم ملی بزرگسالان بد نیست ولی اگر می‌خواهند که پیشرفتی وجود داشته باشد باید هزینه شود در حال حاضر کار افراد جدید در فدراسیون بسیار سخت است زیرا بدهی‌های زیادی وجود داشت و همگی باید تلاش کنیم تا این شرایط تغییر کند.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار