مجمع عمومی فدراسیون اسکیت برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون اسکیت با حضور رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و روسای استانها در محل سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

مجمع عمومی فدراسیون اسکیت برگزار شد
 به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجمع عمومی فدراسیون اسکیت صبح امروز با حضور فریبا محمدیان و علیرضا نصیری، محمد خیبری  عضو هئیت علمی دانشگاه و رئیس هیئت استانها در آکادمی ملی المپیک انجام شد.
در این جلسه به بررسی فعالیت مناطق شش گانه و ارائه گزارش عملکرد اسکیت در سالهای 93 و 94 توسط رئیس هیئت استانها و رئیس فدراسیون پرداخته شد.

در ادامه این جلسه رئیس هیئت استانها به چگونگی پیشرفت اسکیت در استانها پرداختند. همچنین به تقویم سال 95 و مسائل مالی رسیدگی و بررسی می‌شود.

در این  جلسه رئیس فدراسیون خاطر نشان کرد: اسکیت به مرحله بلوغ سازمانی رسیده و باید برای حرفه‌ای شدن و پیشرفت اسکیت در جامعه به طور حرفه‌ای برنامه ریزی کنیم. انتظار می‌رود برای سال 95 برای حرفه‌ای شدن اسکیت و شناساندن آن در بین افراد جامعه حوصله به خرج داد و به دنبال استعدادیابی تیم ملی در آینده باشیم. من از برنامه مناطق شش گانه راضی‌ام. آنها عملکرد خوبی داشتند امیدوارم بعد از این شاهد اتفاقات جدیدی باشیم.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: اسکیت ، فدراسیون ، آکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار