سنندج؛

افتتاح 13 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در سروآباد

فرماندار سروآباد گفت: 13 طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در هفتمین روز از ایام‌الله مبارک دهه فجر در شهرستان سروآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علی مفاخری افزود:این طرح‌ها شامل افتتاح کارگاه تابلو فرش با اعتباری بالغ بر 30 میلیون ریال، افتتاح فروشگاه مواد غذایی با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال، افتتاح لکه‌گیری و روکش آسفالت مسیر سروآباد ـ حسین آباد به طول 20 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال است.

فرماندار سروآباد همچنین اضافه کرد: افتتاح هفت پروژه‌ برق‌رسانی شامل رفع حریم و جابجایی شبکه 20 کیلو ولت روستاهای گوشخانی و کرآباد، احداث بیش از دو کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستاهای درکی، دزلی، دگاگا، گلانه و حسین آباد، اصلاح شبکه و پست برق روستای انجمنه و ابراهیم‌آباد، افزایش فیدرهای فشار ضعیف هوایی روستایی و شهری در روستای گواز و شهر اورامان و سروآباد از دیگر طرح‌های مهم افتتاح شده است.

به گفته وی، برای افتتاح و بهره‌برداری از هفت پروژه یاد شده اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 398 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: افتتاح ساختمان دهیاری روستای حسین‌آباد و آسفالت کوچه‌ها و معابر داخل روستای حسین‌آباد با اعتباری بیش از چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده بود.

مفاخری همچنین گفت: در پایان طرح‌ها و پروژه‌های افتتاح شده از چندین خانواده شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده در سطح شهرستان بازدید و سرکشی به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.