اردبیل؛

راه اندازی صندوق بیمه فعالان قرآنی در کشور

مدیرعامل اتحادیه موسسه قرآنی مردمی کشور گفت: با رایزنی‌های انجام شده صندوق بیمه فعالان قرآنی در کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاردبیل؛ حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی در همایش تجلیل از چهره‌های برتر قرآنی استان اردبیل اظهار کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده صندوق بیمه فعالان قرآن در کشور راه‌اندازی می‌شود و انتظار می‌رود این صندوق در سال آینده ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی صندوق بیمه فعالان قرآنی یکی از نیازها و ضرورت‌های جامعه قرآنی در کشور است، افزود: با راه‌اندازی این صندوق می‌توان انگیزه خانواده‌های قرآن کریم در کشور را برای ترویج فرهنگ ناب قرآن دوچندان کرد و در این راستا برنامه‌ریزی منظمی انجام شده است.

مدیرعامل اتحادیه موسسه قرآنی مردمی کشور بیان کرد: در حال حاضر 99 درصد فعالیت‌های قرآنی در کشور مربوط به موسسه‌ها و اتحادیه‌های قرآنی است که این موسسه‌ها و خانه‌های قرآنی فعالیت‌های قابل توجهی در ارائه آموزش‌های قرآنی و ترویج ناب فلسفه قرآن کریم در بین اقشار مختلف مردم داشته‌اند که نیاز است این موسسه‌ها مورد حمایت مسئولان فرهنگی کشور قرار گیرند.

حجت‌الاسلام کوششی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال آینده تمامی موسسه‌ها و مراکز قرآنی زیر نظر اداره کل ارشاد و اداره کل تبلیغات اسلامی فعالیت خواهند کرد و تمام مجوزها توسط این دو نهاد صادر می‌شود و باید در این زمینه برنامه‌ریزی منجسمی توسط دو نهاد مربوطه انجام شود.

وی اظهار کرد: شورای فعالیت‌های قرآنی که متشکل از شورای فرهنگ انقلاب اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی بوده در سال آینده راه‌اندازی می‌شود که این امر یک گام بزرگ در توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در کشور محسوب‌ می‌شود که نیاز است همگان در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل اتحادیه موسسه قرآنی مردمی کشور گفت : یکی از اولویت‌های اساسی اتحادیه موسسه قرآنی کشور افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه قرآن کریم است که در این زمینه امسال اقدامات بسیار قابل توجهی در اتحادیه موسسه قرآنی مردمی کشور انجام شده است و این برنامه‌ها در سال‌های آینده نیز تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.