تبریز؛

تاکیدبر حضور هرچه باشکوه تر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبریز

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مردم استان با حضور هرچه باشکوه تر در این مراسم اقتدار، عظمت و سربلندی خود را به جهانیان نشان خواهند داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در این جلسه از شهرداری خواست تا اقدامات لازم مثل تزئین مسیر راهپیمایی،آماده سازی جایگاه سخنرانی و مراسم،نصب تابلوها، آماده سازی سیستم صوتی و غیره را انجام دهند.

حجت الاسلام تقی زاده از اداره کل آموزش و پرورش نیز خواست تا هماهنگی های لازم برای حضور گسترده دانش اموزان و معلمان و مدیران و اجرای سرود توسط دانش اموزان در مراسم، را انجام دهند.

وی از سازمان صداوسیمای استان نیز خواستار انجام مصاحبه با اقشار مختلف مردم و مسئولان، استفاده از بالگرد برای پوشش تصویری مراسم، پخش اطلاعیه ها و پوشش هرچه بهتر مراسم در شبکه های تلوزیونی و رادیویی شد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی همچنین گفت: مردم استان با حضور هرچه باشکوه تر در این مراسم اقتدار، عظمت و سربلندی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و اعلام خواهند کرد که از جان و دل از دستاوردهای انقلاب حمایت می کنند.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: مردم امسال با شعار کوبنده مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل حماسه به یاد ماندنی می آفرینند.

فرماندار تبریز نیز در این جلسه گفت: باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم صداوسیما بایستی در پوشش این مراسم دقت لازم را داشته باشد تا تصویری پخش نشود که تبلیغ محسوب شود.

لطیفی مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی هم از آمادگی این سازمان برای انعکاس حضور مردم در این حرکت سیاسی خبرداد و استفاده نکردن از پرچم های بزرگ که مانع پوشش تصویری بهتر می شوند را خواستار شد.

پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم به آمادگی آموزش و پرورش برای حضور فرهنگیان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و افزود: دانش آموزان استان امسال به این مراسم جلوه و شکوه خاصی خواهند داد.

میکائیلی رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز نیز از اعمال محدودیت های ترافیکی و تمهیدات ترافیکی در این روز خبر داد و افزود اطلاع رسانی های لازم از طریق رسانه ها در این زمینه صورت می گیرد.

در جلسه ای با حضور رئیس ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، رئیس و معاونان سازمان صداوسیمای آذربایجان شرقی، مسئولان شهرداری و آموزش و پرورش ، مسئولان سپاه عاشورا و نیروی انتظامی ودیگر ارگان های ذیربط هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن صورت گرفت.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.