از روز اولی که فیلمنامه را خواندم به سختی کار پی بردم

فیلم «لانتوری» و موضوعی که به آن پرداخته بازتاب مثبتی در جامعه به وجود خواهد آورد.

مریم پالیزبان بازیگر فیلم «لانتوری» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نقش متفاوت و سختی که در این فیلم نسبت به دیگر بازیگران این فیلم ایفا کرده، گفت: در مورد رسیدن به نقش باید بگویم که این شخصیت جدا از این فیلم نیست و جزئی از فیلم است. یعنی برخی مخاطبان از بخش بازی و برخی دیگر بخش‌های دیگر فیلم را دوست دارند. پس هر قسمتی از فیلم اهمیت و ویژگی خاص خودش را دارد که باید منصفانه و دور از حواشی و نگاه‌های سلیقه‌ای به آن پرداخت.
 
وی افزود: در کل ساخت فیلم «لانتوری» پروسه سختی بود و من از روز اولی که فیلمنامه را خواندم به سختی کار پی بردم. 

وی در خصوص سختی نقش خود به عنوان دختری که اسید روی صورتش پاشیده می‌شود، بیان کرد: به عنوان بازیگر با تعدادی از ترس‌های بزرگ به صورت شخصی روبرو هستم که در کار «لانتوری» توانستم با آن‌ها چهره به چهره شوم. عمق نقش من این را معنی می‌کند که نابود شدن چهره مسئله اصلی نیست. از بین رفتن چهره است که خیلی مسائل را تعیین می‌کند؛ یعنی حذف شدن از بسیاری مسائل اجتماعی و این که تا چه حد می‌توانیم با این موقعیت دشوار کنار بیایید.
 
پالیزبان در خصوص نقدهایی که به روند داستان گویی «لانتوری» وارد شده عنوان کرد: نباید وارد بحث سلیقه‌ای شویم. به نظرم باید یک سال بگذرد و از حواشی و ماجراهای به وجود آمده و نقطه‌نظرها و انتقادهای سریع دور شویم تا به طور واقعی بتوانیم فیلم را نگاه و نقد منصفانه کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار