ساری؛

بانوان آریا صنعت نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان

آریا صنعت بابل نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان کشور شد.

بانوان آریا صنعت نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال بانوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ؛ سرمربی تیم والیبال آریا صنعت بابل از قهرمانی تیمش در رقابت های امسال لیگ دسته یک والیبال زنان باشگاههای کشور و صعود مستقیم به رقابت های فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

تیم آریا صنعت خانپور بابل در مرحله نهایی مسابقات امسال لیگ دسته یک بانوان باشگاههای کشور توانست با کسب دو پیروزی و مقام قهرمانی در رقابت های امسال سهمیه فصل آینده لیگ برتر زنان را نیز کسب کند.

مرحله نهایی این رقابت ها با حضور چهار تیم صعود کننده از مرحله مقدماتی شامل سفیر گیلان، آریا صنعت خانپوربابل ، مجتمع کود شیمیایی قم و بلفا فارس به مدت دو روز در قم برگزار شد.

تیم والیبال آریاصنعت خان پور بابل که در بازی نخست با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم قم ، میزبان مسابقات را شکست داد و راهی فینال شد و در دیدار نهایی نیز با همین نتیجه برابر تیم سفیر گیلان به برتری دست یافت و قهرمان مسابقات لیگ دسته یک والیبال زنان کشور شد.

تیم آریا صنعت بابل تنها تیم شهرستانی است که بدون در اختیار گرفتن بازیکنان مطرح با بازیکنان بومی در رقابت های لیگ دسته یک حضور داشت.

حضور 8 تیم از استان های کشور امسال در دو گروه در رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاههای کشور سطح رقابت های امسال فشرده کرد و از کیفیت بالایی برخوردار بود و بیشتر با نفراتی که در اختیار داشتند ، مدعی صعود بودند.

تیم والیبال آریا صنعت بابل با صعود به لیگ برتر ، چند سال دوری بانوان والیبالیست استان برای حضور در سطح اول کشوری را جبران کرده است.

انتهای پیام /ت


برچسب ها: آریا ، صنعت ، مازندران ، لیگ ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.