کرمان؛

نخستین همایش نقش بانوان کارآفرین درفناوری وتوسعه پایدار

رئیس پارک علم و فناوری کرمان از برگزاری همایش نقش بانوان کارآفرین در فناوری و توسعه پایدار در روز ولادت حضرت زینب (س )در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، عباس قوام گفت: برگزاری کارگاههای تخصصی با عناوین "کسب و کار مبتنی بر فناوری"، "نقش بانوان کارآفرین درتوسعه اقتصاد مقاومتی"، "نقش مدیریت بانوان در توسعه پایدار"، "جلسه پرسش و پاسخ در خصوص چالش ها و راهکارها در حوزه کارآفرینی بانوان" از جمله برنامه های همایش نقش بانوان است.

دکتر قوام هدف از برگزاری این همایش را کمک به گسترش فرصت های کارآفرینی بانوان، رونق بخش خصوصی و توسعه کسب و کار دانش بنیان عنوان کرد.

وی همچنین افزود: افتتاح مرکز بین المللی مبادلات تجاری-فناوری پارک علم و فناوری استان کرمان در حاشیه همایش با حضور جمعی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نمایندگان تجار و سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور برگزار می شود.

قوام با اشاره به اینکه دفتر ایران "مرکز بین المللی مبادلات تجاری- فناوری" با هدف حمایت از صادرات محصولات دانش بنیان از ابتدای سال 2016 میلادی فعالیت خود را در "پارک علم و فناوری استان کرمان" آغاز نموده بیان کرد: دفتر امارات این مرکز نیز با حمایت تجار ایرانی مقیم دبی در "پارک فناوری دبی" مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: همایش ، بانوان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.