خیران کاشانی در حال ساخت 15 طرح بزرگ دانشگاهی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس دانشگاه کاشان  گفت: 15 طرح خیرساز با بیش 200 میلیارد رالب  اعتبار از جمله دو خوابگاه دانشجویی، مرحله دوم دانشکده های حقوق و مهندسی و کتابخانه تخصصی کاشان شناسی در حال اجراست.

عباس زراعت  افزود: همچنین دومین آزمایشگاه مرکزی کشور در دانشگاه کاشان و خوابگاه متاهلان با بیش از 260 میلیارد رالب هزینه هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی عضویت در کنوانسیون جهانی سفال، کسب رتبه دوم در زمینه حمایت از پژوهش، رتبه نخست در جذب خیران و قرار گرفتن در ردیف 10 دانشگاه برتر کشوری در زمینه شاخص های پژوهشی را از دیگر افتخارات کسب شده این دانشگاه بیان کرد و افزود: دو کرسی بین المللی نجوم و انرژی های نو و سه کلاس آنلاین بین المللی نیز با حمایت خیران در این دانشگاه اجرا می شود.

زراعت، ارتقای دو درجه ای رتبه دانشگاه کاشان از 17 به 15 در کشور، قرار گرفتن جزو یک درصد دانشگاه های معتبر جهان، انتخاب چهار عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان یک درصد استادان مطرح دنیا و انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه کاشان به عنوان پرکارترین دانشمند جهان را از افتخارات سال جاری این مرکز علمی برشمرد.

حدود هشت هزار دانشجو در 300 رشته تحصیلی در دانشگاه کاشان تحصیل می کنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.