مشهد؛

هیچکس حق تخریب افراد را در انتخابات را ندارد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچکس حق تخریب افرادی را که به میدان آمده‌‌اند، ندارد.

هیچکس حق تخریب افراد را در انتخابات را نداردبه گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدنبی حبیبی دبیر کل موتلفه در جمع خبرنگاران افزود: در صورتی که ما یک رقابت جدی و مستدل در کشور داشته باشیم ، مردم اقبال و حضور گسترده تری در این عرصه خواهند داشت.

وی ادامه داد: اینکه بگوئیم حزب یا گروهی حق حضور ندارد، حرف بی‌ربطی است؛ در انتخابات هیچ کس حق تخریب افرادی را که به میدان آمده‌‌اند، را ندارد.

حبیبی افزود : اگر اصولگرایی قصد تخریب دیگران را داشته باشد اصولگرا نیست، رقابت سالم در این است که رقیبان حرفشان را به مردم بگویند و نهایتاً مردم اظهار نظر کنند، بنده مخالف سلیقه‌های مختلف نیستم لذا اصلاح‌طلبانی که داخل نظام هستند نیز باید حضور داشته باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: همه باید در صحنه حضور داشته باشند و اصلاح طلبان هم به عنوان بخشی از نظام، البته بخشی که داخل نظام اسلامی هستند و بدان اعتقاد و التزام دارند، باید مثل سایرین در این عرصه فعال باشند چرا که این حضور باعث پیشرفت و توسعه کشور است.

حبیبی افزود: اصلاح طلبان هم در چند لایه نامزدهای خود را برای این دوره از انتخابات برنامه ریزی و پیش بینی کرده اند که اقدامی ارزشمند است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: من ضمن اینکه سلیقه‌های مختلف را برای حضور آزاد می‌دانم اما تقسیم اصولگرایان را به تندرو و کندرو قبول ندارم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.