باشگاه نفت با فروش 2 ستاره خود به تیم های چینی در تلاش برای درآمدزایی جهت ادامه حضور در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه نفت تهران که این روزها با مشکلات متعدد مالی دست و پنجه نرم می کند ، برای شرکت در ادامه رقابت های لیگ برتر مجبور به فروش و قطع همکاری با چندین بازیکن تاثیر خود شده است.

این روند که از ابتدای زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر پانزدهم با جدایی مهدی مومنی،پیام صادقیان،آلویس نانگ و کارلوس سانتوس چهار بازیکن جذب شده از سوی این باشگاه در ابتدای فصل شروع و با فروش علی محسن زاده دروازه بان سوم تیم ملی امید به پرسپولیس ادامه یافت و پس از حذف مقابل الجیش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 2016 آسیا حداقل برای این فصل در حال تکمیل است.

این روزها باشگاه های چینی و چند تیم عربی سخت به دنبال جذب سید جلال حسینی و وحید امیری 2 بازیکن ملی پوش زردپوشان پایتخت هستند.

درباره سیدجلال شنیده می شود این بازیکن که به دلیل مشکلات مالی خواستار جدایی از جمع شاگردان علی رضا منصوریان است ،به سبب حضور یک ساله در فوتبال قطر به دنبال تجربه ای جدید تمایل دارد به شرق دور رفته و با حضور در فوتبال باشگاهی متمول چین ضمن کسب درآمد احتمالا تقابل با ستارگانی چون رامیرز برزیلی و الکس تکسیرا برزیلی،گروینهو ساحل عاجی،جکسون مارتینز کلمبیایی و چندین و چند ستاره نامدار دنیای فوتبال را تجربه کند.

از سوی دیگر وحید امیری شماره 10 تیم ملی ایران نیز که با قراردادی 214 میلیونی یکی از پایین ترین مبالغ قرارداد در بین بازیکنان نفت را دارد با پیشنهاد وسوسه انگیز چند تیم چینی مواجه شده است.پیشنهاداتی که علاوه بر درآمد میلیاردی برای این بازیکن خوش اخلاق سودی مناسب را نیز به باشگاه نفت تهران می رساند.

البته نفت فصل گذشته نیز با انتقال مرتضی پورعلی گنجی به تیم تیانجین تدا چین پول خوبی دریافت کرد و حال با توجه به کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی و اینکه نفتی ها امید چندانی نیز به بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ندارند،برای ادامه حضور در لیگ سخت به دنبال جذب منابع مالی می باشند که یکی از همین منابع محدود فروش 2 ستاره ملی پوش خود به فوتبال چین و سرزمین اژدها است.

گفتنی است باشگاه نفت در صورت فروش سید جلال و امیری و با محاسبه مبلغ قرارداد بازیکنانی که در چند وقت اخیر از این تیم جدا شده اند نزدیک به چهار میلیارد حفظ بودجه کرده و می تواند درآمدزایی نیز داشته باشد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار