قزوين؛

اجراي نمايش خياباني در 22 بهمن

نمایش خیابانی دوازدهمین روز، 22 بهمن در محوطه عمارت چهلستون اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مدیر حوزه هنری قزوین از اجرای نمایش خیابانی دوازدهمین روز به مناسبت 22 بهمن در محوطه عمارت تاریخی چهلستون خبر داد.

علی هوشمندی افزود: این نمایش به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به نویسندگی مهدی خدایی و کارگردانی کیوان حبیبی از چند روز گذشته در محله ها و میادین قزوین در حال اجرا است و ساعت 9 صبح فردا 22 بهمن نیز در مسیر عبور راهپیمایان در عمارت تاریخی چهلستون اجرا می شود.

وی اضافه کرد: این نمایش روایت باغبان خانه یکی از وابستگان نظام طاغوت است که روز 12 بهمن سال 57 همزمان با بازگشت امام خمینی(ره) به میهن، تمام گل های باغ را آماده و در خیابان و مسیر عبور خودروی ایشان بر زمین می چیند.

هوشمندی ادامه داد: نمایش خیابانی دوازدهمین روز در روزهای 18 بهمن در تالار ایران زمین، 19 بهمن در محوطه ندامتگاه مرکزی چوبیندر و همچنین مزار شهدای قزوین و 20 بهمن در محوطه گلزار شهدای تاکستان و بوستان ملت قزوین اجرا شده است.

وی گفت: این نمایش همچنین امروز نیز ساعت 10 صبح در پارک شهر محمدیه اجرا شد و ساعت 17 نیز در موزه شهدای قزوین به نمایش در می آید.

مدیر حوزه هنری استان قزوین افزود: نمایش دوازدهمین روز در 20 دقیقه تنظیم و توسط کیوان حبیبی، مرتضی نادرفر و علی رییسی اجرا می شود.

انتهاي پيام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.