تلگراف: ترامپ در خصوص عواقب مخرب مهاجرت‌ به اروپا هشدار داد

دونالد ترامپ معتقد است سیاست‌های اشتباه سران اروپا، کشورهای اروپایی را به سمت بحران سوق می‌دهد.

تلگراف: ترامپ در خصوص عواقب مخرب مهاجرت‌ به اروپا هشدار داد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلگراف در مطلبی نوشت: "دونالد ترامپ،" نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با رسانه‌های اتحادیه اروپا، در مورد موج مهاجرت‌ها به اروپا هشدار داد و آن را با وقوع تحولات عمیق در کشورهای اروپایی همراه دانست، ضمن اینکه ادامه این وضعیت را مسیری به سمت «نابودی اروپا» تلقی کرد. او به فرانسه هشدار داد که سلاح‌هایش را آماده کند و در پیامی به آنگلا مرکل گفت که مجوز او برای پناه دادن به مهاجران «اشتباهی بزرگ» بوده است. ترامپ در این مصاحبه، همچون گذشته از مواضع خود در قبال مسلمانان دفاع و بر آنها پافشاری کرد.

پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مصاحبه طولانی خود با یکی از رسانه‌های آلمان اظهار داشت: «فرانسه دیگر آن فرانسه سابق نیست. آلمانی‌ها هم دیگر کشورشان را همچون گذشته به رسمیت نمی‌شناسند.»

او افزود: «دوستان آلمانی من خودشان هم نمی‌دانند کجا هستند. آنها باورشان نمی‌شود که چه بلایی دارد به سرِ کشورشان می‌آید. آن‌ها مستأصل و درمانده شده‌اند.»

او از کمپِین انتخاباتی خود که منتقدان، آن را نامتعارف، پوپولیستی و خارج از معیارهای صحیح انتخاباتی خوانده‌اند، دفاع کرده و در عین حال اظهارنظرهای منتقدان را که از ستارگان هالیوود تا مجلات ملی محافظه‌کار را شامل می‌شوند مایه افتخار و مباهات خود دانسته است.

او معتقد است: «مسئله‌ای که این منتقدان را آزار می‌دهد این است که من تنها کاندیدای انتخاباتی هستم که به کمک‌های مالیِ بیرونی احتیاجی ندارم.»

او با اشاره به بهره‌‎برداریِ انتخاباتی از خشمی که در میان رأی‌دهندگان جاری است، گفت: «احساس غالبی که در میان منتقدانم جریان دارد این است که من موفق شدم بر روی زخمی که مدت‌هاست آمریکایی‌ها را آزار می‌دهد دست بگذارم. من می‌دانم این زخم در چه نقاطی عمیق‌تر و دردناک‌تر است.»


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار