وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور مردم ضامن تداوم انقلاب اسلامی است به ویژه امسال که در آستانه دو انتخابات بزرگ قرار داریم.

حسینی: حضور مردم ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: 22 بهمن هر سال فرصت مغتنمی است که مردم ایران وحدت و انسجام و یکپارچگی خود را در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب نشان می‌دهند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن میثاق مجددی با امام راحل و مقام معظم رهبری می‌بندند و به دنیا نشان می‌دهند که حامی انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: علیرغم تبلیغاتی که رسانه‌های غربی در کوچک نشان دادن این راهپیمایی و حضور مردم ایران دارند اما مردم با حضور خود در روز 22 بهمن اقتدار و صلابت ایران را به جهانیان نشان می‌دهند حضور مردم ضامن تداوم انقلاب اسلامی است به ویژه امسال که در آستانه دو انتخابات بزرگ قرار داریم.

حسینی خاطرنشان کرد: پیام راهپیمایی 22 بهمن این است که مردم ما در سر مواضع خود پایبند هستند اگرچه ما امسال مذاکراتی را در بحث انرژی اتمی با غربی‌ها داشتیم اما این حضورها نشان دهنده این امر است که ما بر سر همان مواضع انقلاب اسلامی پایبند هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار