وزیر اطلاعات گفت: 160 میلیون چشم با 80 میلیون ایرانی در کشور بیدار است و امنیت بی‌بدیل در کشور وجود دارد.

امینت بی‌بدیل در کشور وجود داردبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی دقایقی پیش در جمع راهپیمایان 22 بهمن مرکز استان مازندران اظهار داشت: برای خدمتگزار کوچک شما سعادت و سربلندی است که در جمع مردم مومن شریف و ولایتمدار و دریادلان لشکر 25 کربلا شهرستان ساری قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه امیدواریم 22 بهمن خیر و برکت برای ملت و کشور و ان‌شاالله میثاق مجدد با روح امام راحل و بیعت مجدد با رهبر عزیز کشورمان باشد، افزود: امیدواریم این نظام تا ظهور امام زمان تداوم داشته باشد.
 
وزیر اطلاعات اظهار کرد: شما مردم عزیز مازندران با آن سابقه و پیشینه درخشان در تاریخ که نخستین حکومت اهل بیت و علویان در سرزمین و با حمایت شما از فرزندان علی و زهرا پا گرفت به خوبی آگاه هستید که قبل از انقلاب اسلامی انقلاب‌های گوناگون شکل گرفت اما انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها متفاوت بود چون رهبر ما با دیگر رهبران متفاوت بود.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری مرجع دینی به ثمر رسید، گفت: وقتی مردم به خداوند گره می‌خورند هیچ قدرتی در برابر آنان تاب مقاومت ندارند و امام خمینی (ره) مردم را به خدا گره زد و مردم را با دست خالی با مشتی گره کرده و خروش الله اکبر بر رژیم تا بن دندان مسلح به پیروزی رساند.
 
علوی با اشاره به اینکه امام راحل با این اندیشه که مردم قدرت نخست نظام و انقلاب هستند انقلاب را به پیروزی رساند، ادامه داد: در دیگر انقلاب‌ها، نیروهای نظامی و ارتش مردم را به زانو در می‌آورند، اما امام راحل نیروهای مسلح را جزء رژیم شاه نمی‌دانستند بلکه از مردم می‌دانستند.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه امام راحل برادران ارتش را از نیروهای مردمی و ملت و نظام می‌دانست، تصریح کرد: امام هرگز استراتژی حمله به سمت نیروهای مسلح را در دستور کار قرار ندادند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه امام یک فقیه و تربیت‌یافته مکتب امام صادق(ع) و قرآن بود، افزود: امام در درجه اول به رای و نظر مردم احترام گذاشتند.
 
علوی با اعلام اینکه قرآن برای هدایت نازل شده و برای مردم است، خاطرنشان کرد: آیات قرآن آیات بصیرت‌بخش مردم است.
 
وی گفت: کسانی که بخواهند بین مردم و اسلام فاصله بیندازند و مطالب گمراه‌کننده‌ای به خدا نسبت دهند از ظالم‌ترین افراد هستند و در نظام اسلامی مردم حرف اول را می‌زنند.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم کشور را در دست گرفتند، تصریح کرد: امام بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و یک کلمه زیاد نظر داشتند و مردم هم از ایشان حمایت کردند.
 
علوی با اعلام اینکه امام راحل در همه جا با حساب روی مردم امور کشور را پیش برد، گفت: امام راحل فرمودند مردم نمایندگان از بین علما و دانشمندان انتخاب کنند و مجلس خبرگان قانون اساسی تصویب کنند و مردم نمایندگان خود را انتخاب کردند در صورتی که امام می‌توانست خود یک سری از افراد علما را انتخاب کند و قانون اساسی را تنظیم کند.
 
وی با اشاره به اینکه بسیاری از انقلاب‌ها بعد از پیروزی علیه مردم شدند اما انقلاب اسلامی ایران هر روز مستحکم‌تر می‌شود، خاطر نشان کرد: امام راحل فرمودند نیروی اطلاعاتی باید 36 میلیونی باشد و امام در تمام زمینه‌ها روی مردم حساب باز کردند.
 
وزیر اطلاعات با بیان اینکه در چند ماه اخیر در کشورهای اطراف امنیت کاهش پیدا کرده و صدای انفجار در کویت، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و حتی پاریس شنیده می‌شود اما در نظام ما خبری از انفجار نیست، گفت: دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته تا ضربه‌ای به جمهوری اسلامی بزند و صدایی انفجاری شنیده شود اما همیشه ناکام مانده است.
 
علوی با اشاره به اینکه سربازان امام زمان در طول این چند سال با نفس گرم مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم ده‌ها گروه تروریستی و سرکرده‌های آنان را دستگیر و به دستگاه قضا سپرده است، خاطر نشان کرد: 160 میلیون چشم با 80 میلیون ایرانی در کشور بیدار است و امینت بی‌بدیل در کشور وجود دارد.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران همیشه حماسه آفریدند و امروز هم اراده خود را به نمایش گذاشتند و نمایش قدرت مایه یاس و ناامیدی دشمنان است، اضافه کرد: امسال به لطف خدا 22 بهمن با حضور زیبای شما رقم خورد و حماسه آفریدید.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه هفتم اسفند ماه حماسه‌ای دیگر در پیش داریم و هر رای مردم تیری بر قلب دشمنان نظام و انقلاب است، خاطرنشان کرد: شما مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای باید به دشمنان بفهمانید که هنوز بر اقتدار کشور پافشاری می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار