37سال اقتدار/50

واعظی: فرمایشات مقام معظم رهبری خط مشی مذاکرات است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ همه به دنبال احقاق حقوق ملت هستند و آنچه که مقام معظم رهبری اخیرا در مورد مذاکرات فرموده‌اند خط مشی تیم مذاکره کننده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه اقدامات تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکنون براساس سیاست‌های کلان نظام بوده است، گفت: رضایت رهبری تا این مرحله از مذاکرات افتخار بزرگی برای دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مذاکراتی که طی یکسال گذشته انجام شده بر اساس چارچوبی بوده است که مقام معظم رهبری چه به صورت آشکار و چه به صورت ابلاغی اعلام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای بر اساس نوع سیاست های اتخاذ شده پیش رفته است، افزود: مقام معظم رهبری نشان داده اند که تا این مرحله از مذاکرات رضایت دارند و این افتخار بزرگی برای دولت و تیم مذاکره کننده است.

واعظی با اشاره به اینکه همه به دنبال توفیق ملت ایران هستند، خاطر نشان کرد: همه به دنبال این هستند که روند مذاکرات در راستای منافع نظام و کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه آنچه مقام معظم رهبری مطرح کرده اند خط مشی تیم مذاکره کننده و دولت است، افزود: قدرت و اقتدار هر نظامی به مردم بستگی دارد و مردم با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را با رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: دولت، مجلس، قوه قضاییه و مردم در خدمت رهبر و نظام اسلامی هستند بنابر این راهپیمایی 22 بهمن پیامی است برای حمایت از تیم مذاکره کننده و تهدیدی برای بدخواهان به شمار می آید.

واعظی در ادامه گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اثر مثبتی بر انسجام داخلی و خنثی کردن توطئه های برخی کشورها دارد.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از راهپیمایی بسیار خوب است، افزود: این حضور به پیشرفت روند مذاکرات هسته ای کمک می کند.

وی سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات را بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موثر دانست و گفت: ملت ایران سیاست های خود را براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب تنظیم می کند و امروز هم که یک صمیمیت، وحدت و همدلی در میان اقشار مردم به وجود آمده، باید تبلور آن را در چنین مراسمی مشاهده کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، واعظی ، 22 بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار