بنی اردلان:

اولین دوره تربیت مربی بازی‌های کودکان برگزار می‌شود

نایب رئیس انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان گفت: اولین دوره تربیت مربی بازی‌ها و ورزش کودکان در کشور برگزار می‌شود.

 آزیتا بنی اردلان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: اولین دوره تربیت مربی بازی‌ها و ورزش کودکان از 29 بهمن آغاز می‌شود که در هفت روز به مدت 60 ساعت ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: به دلیل ظرفیت محدود اولویت با مربیان شاغل در حوزه کودک و افراد دارای مربیگری در زمینه مهارت های حرکتی پایه مثل اسکواش کودکان، یوگا خردسالان و فارغ التحصیلان رشته تربیت بدنی است.
 
بنی اردلان ادامه داد: انجمن بازی‌ها و ورزش‌های کودکان از سال 86 با توجه به اهمیت بازی های کودکان تاسیس شد و برای تربیت نیروهای ورزشی پیش‌بینی شده است و هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنا کردن بچه‌ها از طریق بازی و استعدادیابی ورزشی است.
 
نایب رئیس انجمن بازی‌ها و ورزش کودکان گفت: اهداف انجمن برنامه جامع برای کودکان 2 تا 6 سال است که در برنامه‌های متعدد برنامه‌ریزی شد که پرداختن دقیق به بازی‌ها ورزش کودکان از دیدگاه علمی و با ایجاد پایگاه مشاوره و مراکز اطلاع‌رسانی از جمله برنامه‌های انجمن است علاوه بر این برنامه‌ریزی بنیادی ورزش، برای کودکان همراه با استانداردسازی و یکسان‌سازی تجهییزات و آشنا نمودن کودکان از سنین کودکی با ورزش به همراه شیوه‌های جدید از دیگر اهداف انجمن است.
 
وی افزود: برای کودکان تا سن 7 سال بازی‌های مختلفی با هدف رشد فکری، ذهنی و اجتماعی وجود دارد که در رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی شده است. (گروه سنی الف کودکان 2 تا 3 سال گروه سنی ب کودکان 5-3 سال گروه سنی ج کودکان 7-6 سال )
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مهدی آذر برزین بنیانگذار انجمن بازی‌ها ورزش کودکان بودند، از دنیا رفت که وی خدمات زیادی برای توسعه انجمن انجام داده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار