دعوت از برترین‌های مسابقات انتخابی اسکواش

سرمربی تیم ملی اسکواش گفت: برترین‌های مسابقات انتخابی مردان بزرگسالان اسکواش ایران به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

دعوت از برترین‌های مسابقات انتخابی اسکواش
محمد حسین سنایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان اسکواش مردان ایران به منظور شرکت در تورنمنت قهرمانی آسیا 2016 چین تایپه از 23 بهمن در تهران آغاز شده است.

وی افزود: 7 بازیکن در این مسابقات صادق‌پور، ملک ثابت، جعفری، اتحادی،قاصدآبادی،شکوهی، شاملی شرکت کردند که هر بازیکن 6 بازی به صورت دوره‌ای انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه برترین‌های این رقابت‌ها وارد اردوی تیم ملی اسکواش خواهند شد گفت: اردوی تیم ملی اسکواش به مدت دو ماه خواهد بود که از اواخر اسفند تا شروع زمان تورنمنت قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت و در نهایت 4 نفر به رقابت‌های قهرمانی آسیا راه می‌یابند.

سرمربی تیم ملی اسکواش مردان ایران در پایان در باره نتایج بازی‌های امروز خاطرنشان کرد: شاملی، ملک ثبات و صادقپور توانستند از سد حریفان خود عبور و به مرحله بعد صعود کنند.

به گفته سنایی در بازیهای روز جمعه 23 بهمن صادقپور، جعفری، قاصدآبادی و نوید به حریفان خود غلبه کردند. بازی‌های قهرمانی آسیا 2016 از 23 تا 26 اردیبهشت سال آینده به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسکواش ، سنایی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار