اصفهان؛

دیدارنماینده ولی فقیه دراصفهان با معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه

نماینده ولی فقیه اصفهان در دیدار معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه سیاست های خارجه رهبر معظم انقلاب را برگرفته از قرآن کریم دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از اصفهان، معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در دیدار با امام جمعه اصفهان اظهار داشت: بارها در پاسخ به کسانی که مذاکرات را زیر سؤال می برند گفته ام که باید برای قضاوت در این مورد قدرت طرف مقابل را نیز در نظر گرفت.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: همین که کشوری تنها چون ایران توانسته است ابرقدرت های جهان را پای میز مذاکره بنشاند، نشان از عظمت و قدرت ایران است.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به آیات ۶۰ تا ۶۳ سوره انفال گفت: در برابر آنها آنچه توانستید از (نیروی انسانی ، سلاح های روز و هزینه نبرد ) و اسبان بسته و آماده شده ( وسایط نقلیه مناسب ) آماده سازید که بدین وسیله دشمن خدا ، خود و دشمنان دیگری را که شما آنها را نمی شناسید و خداوند آنها را می شناسد ، بترسانید و هر چیزی که در راه خدا انفاق کنید، در روز جزا به طور کامل به شما داده خواهد شد و بر شما هرگز ستم نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به این مطلب که اگر امام (ره) یا رهبر معظم انقلاب بر دشمنی امریکا و اسرائیل پا فشاری دارند، ریشه قرآنی داردتصریح کرد: این که کسی فکر کند این ها دست از دشمنی با ما بر می دارند، یا ساده لوح است و یا قرآن را قبول ندارد.

معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه نیز گفت: در صحنه بین الملل حق گرفتنی است و کسی حق کسی را به او نخواهد داد، لذا باید اول قوی شد تا بتوان حرفی برای گفتن داشت.

عباس عراقچی افزود: زمانی سران کشورهای ۵+۱ حاضر به مذاکره شدند که به واسطه پیشرفت های علمی در بعد نظامی و هسته ای از جنگ نظامی نا امید شدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب هر جا که لازم بود با اقتدار ایستادگی می کردند و هر کجا لازم بود پشت ما بودند و حمایت می کردند و همین امر بسیاری از جاها راه را برای ما باز می کرد. 


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.