مرگ دلخراش راننده وانت در برخورد با تریلر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مرگ دلخراش راننده وانت در برخورد با تریلر و گازگرفتگی دو کارگر جوان افغانی خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ساعت 19:03 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه ساوه به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.
 
وی ادامه داد: در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه پیکان وانت به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نا مشخصی با عقب یک تریلر برخورد کرده و اتاق خودرو کاملا زیر تریلر قرار گرفته است. راننده در خودرو محبوس بود و آتش‌نشان‌ها با ایمن‌سازی لازم وانت را خارج کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی با برش قطعات خودرو، راننده که مرد 60 ساله بود را خارج کردند و با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.
 
وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 8:13 امروز حادثه گازگرفتگی در محله حکمیه ،شهرک والفجر به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 56 به محل حادثه اعزام شد. در یکی از اتاق‌های یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت دو کارگر افغانی 18 و 27 ساله با تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.
 
ملکی افزود: علت مرگ توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود اما بررسی کارشناسی آتش‌نشانی حاکی از این بود که استفاده از اجاق خوراک‌‌پزی برای گرم کردن اتاق و بسته بودن همه درها و پنجره‌ها باعث انتشار گاز مونوکسیدکربن شده بود.
 
وی اظهار داشت: استفاده از وسایل بدون دودکش مورد تأیید عوامل آتش نشانی نیست و با توجه به ناایمن بودن بسیاری از اتاق‌های کارگری به مجریان پروژه توصیه می‌شود دقت لازم را در تأمین وسایل گرمایشی کارگران داشته باشند.


منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار