عذرخواهی سرپرست گروه موسیقی تندر/ هنوز متوجه دلیل لغو اجرا نیستم

انزابی‌پور از مخاطبانی که برای حضور در کنسرت گروه موسیقی تندر بلیط خرید بودند اما امکان حضورشان مقدور نبود، عذرخواهی کرد.

حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه موسیقی تندر یکی دیگر از گروه‌هایی است که در 48 ساعت اخیر از جدول زمان‌بندی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شده و روی صحنه نخواهد رفت؛ کنسرت موسیقی تندر قرار بود یک‌شنبه 25 بهمن‌ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران به اجرای برنامه بپردازد که در کم‌تر از شش ساعت مانده به شروع اجرا از سوی ستاد جشنواره لغو شد.
 
سرپرست گروه موسیقی تندر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حذف کنسرت موسیقی تندر از جدول زمان‌بندی سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسباران تهران، گفت: ما خودمان هم در جریان دلیل لغو اجرا نیستیم، فقط امروز صبح از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر تماس گرفتند و لغو اجرا را اطلاع دادند.

اردوان انزابی‌پور با بیان این‌که بر اساس شنیده‌ها گروه ماکان جایگزین گروه تندر شده است، تصریح کرد: اجرای تندر به لحاظ فنی و اجرایی هیچ مشکلی نداشت حتی تست موسیقیِ کنسرت یک روز قبل از اجرا انجام شده بود و همه‌ی عوامل آمادگی کامل برای برگزاری کنسرت را داشتند.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: گروه موسیقی تندر به دعوت جشنواره موسیقی فجر در این رویداد حضور داشته است، از این‌رو لیست قطعات و متن آهنگ‌ها چندی پیش به ستاد جشنواره تحویل داده شده و از نظر دبیرخانه این اجرا بلامانع بود؛ ما حتی تا همین لحظه قصد تغییر در آنچه تحویل داده شده را نداشتیم.

انزابی‌پور ضمن عذرخواهی از مخاطبانی که برای حضور در کنسرت گروه موسیقی تندر بلیط خرید بودند، افزود: گروه موسیقی تندر سال‌های سال است که سعی دارد با فعالیت مستمر و اجراهای مختلف در فضای موسیقی کشور کار کند، اما طبق تجربه‌های همیشگی مسئولان فرهنگی و هنری موسیقی ما را نمی‌پسندند.

وی در خصوص عدم حضور در نشست خبری امروز در معاونت هنری وزارت ارشاد، گفت: از گروه ما برای حضور در این نشست دعوت نشده بود. 

این هنرمند حوزه‌ی موسیقی در پایان اضافه کرد: الان در شرایط خوبی نیستیم و در واکنش به این موضوع نمی‌دانیم که باید به کجا و برای چی و چگونه اعتراض کرد، در واقع هنوز متوجه موضوع پیش‌آمده نیستیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
واقعا تاسف داره... خودشون دعوت میکنن و خودشون هم بدون اینکه دلیلش رو بگن کنسل میکنن... به کجا داریم میریم؟؟؟
کاوه یغمایی کنسل شد،تندر کنسل شد... میخواستن کنسل کنن از اول دعوت نمیکردن...
آخرین اخبار