شاهرود؛

همایش ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای طبیعی در شاهرود برگزار می شود

از سامانه پشتیبانی خدمات سلامت در بلایای طبیعی برای نخستین بار در کشور در این همایش از رونمایی می شود

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود، معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از آغاز همایش ملی مدیریت و کاهش خطر بلایای طبیعی با حضور مدیران گروه مدیریت و کاهش خطر بلایای طبیعی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در شاهرود خبر داد.
محمد محمدی گفت: این نشست از 25 بهمن‌ماه به مدت سه روز متوالی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار می‌شود.
 وی از رونمایی از دو طرح این دانشگاه در این نشست سراسری خبر داد و خاطرنشان کرد: این دو طرح در زمینه راه‌های کاهش خطر بلایای طبیعی است که توسط دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به‌عنوان قطب آموزش و ایمن‌سازی خانواده‌ها در بحث بلایای طبیعی، تهیه شده است.
 این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از رونمایی از سامانه پشتیبانی خدمات سلامت در بلایای طبیعی خبر داد و گفت: این سامانه برای نخستین بار در کشور همزمان با این همایش سراسری در شاهرود رونمایی می‌شود.
 معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، از این دانشگاه به عنوان یکی از موفق‌ترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نام برد و اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در زمینه پاسخگویی، مدیریت و کاهش خطرات ناشی از بلایای حوادث در شمار برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار دارد.
 محمدی، از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع بلایای طبیعی در این سه روز خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر این، انجام برنامه‌هایی با هدف کسب آمادگی برای مدیریت ، پاسخگویی سریع و کاهش خطرات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی از مهمترین سرفصل‌های این نشست سراسری است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بررسی فعالیت‌های مراکز بهداشتی شهری و روستایی در این نشست خبر داد و افزود: در این نشست علاوه بر مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مشاور وزیر بهداشت، کارشناسان و شماری از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی حضور دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.