کرمان؛

کرمان آماده ی پذیرایی از مهمانان نوروزی

سرپرست معاونت گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان كرمان گفت : براي ارائه هرچه بهتر خدمات به مسافران در ايام نوروز هيچگونه مشكلي وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد جهانشاهی افزود : در ايام نوروز در استان کرمان28 هتل، 32 مهمانپذير ، 60 خانه بوم گردي و حتي هتل كپري( قلعه گنج) آماده ارائه خدمات هستند.

ویبه شعار امسال ستاد خدمات سفر استان ،"كرمان بزرگترين ميهمانخانه ايران" اشاره كرد و خاطرنشان کرد : امسال با همكاري تمامي نهادها و دستگاههاي عضو ستاد خدمات سفر در توسعه صنعت گردشگري استان تلاش خواهيم كرد.

حیدری‌پوررئیس اداره عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نیز با اشاره به اهمیت امدادرسانی در این ایام گفت : جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در مجموع 32 پایگاه در سطح جاده‌های استان مستقر می‌کند.

وی افزود: 21 جمعیت هلال‌احمر استان کرمان پایگاه ثابت، 10 پایگاه موقت و یک پایگاه سیار در نظر گرفته است.

حیدری‌پور خاطرنشان کرد: تیم‌ امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر استان نیز دایر خواهد بود.

همچنین معین‌زاده رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان در این نشست گفت : 27 هتل با 2 هزار تخت و 30 هزار مهمانپذیر با یک هزار و 500 تخت در کرمان آماده شده است.

وی افزود: همچنین بواحدهای اقامتی موقت نیز در سطح استان ارائه خدمت می‌کنند.

میرزایی معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمان استان کرمانبا اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش سال گذشته 5 هزار و 160 کلاس را برای مسافران نوروزی تجهیز کرد گفت : امسال با آمادگی بیشتر خدمات خواهیم داد..

وی با اعلام اینکه در نوروز 94، یک هزار و 500 نفر ازنیرو هایآموزش و پرورش در ایام تعطیلات نوروز به صورت مستقیم در ستادهای اسکان نوروزی فعالیت داشتند افزود :70 درصد از افراد اسکان یافته در مدارس استان کرمان در نوروز 94 فرهنگی و 30 درصد غیرفرهنگی بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش قصد مداخله در کار هتل‌داران و مهمانپذیرها را ندارد و ظرفیت خود را برای رفاه حال مسافران آماده کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهمان ، نوروزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار