زنجان؛

نقش تشکلات کارگری در امنیت واحد های تولیدی و صنعتی

همراهی و همگامی تشکلات کارگری و کارفرمایی می تواند موجب تداوم بخش امنیت موجود در واحد های تولیدی و صنعتی استان شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کانون کارفرمایی استان زنجان با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان دیدار و در رابطه با مسائل و موضوعات مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در آغاز این دیدار رئیس کانون انجمن های صنفی کارفرمایی استان زنجان موضوعاتی در زمینه جامعه کارگری و کارفرمایی استان ارائه کرد و گفت: رصد و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه کار و تولید استان و حمایت‌های قانونی از کارفرمایان موجب ایجاد امنیت در تولید در استان شده است.

سلطانی افزود: در زمینه شناساندن کانون تازه تاسیس انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان حمایت‌های لازم از سوی اداره کل انجام شده است.

وی اضافه کرد: در جلسات کمیسیون‌های مختلف متشکله در نهادها و دستگاه‌های دولتی نمایندگان واقعی کارفرمایان از سوی کانون معرفی شده‌اند تا بتوانند حافظ منافع کارفرمایان در مراجع تصمیم‌گیری باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با  اشاره به وظایف و مسئولیت های کانون و نقش برجسته ای که می تواند در ایجاد امنیت در واحد های تولیدی و صنعتی استان داشته باشد بر لزوم برنامه ریزی های دقیق، انجام بازدید های مستمر از واحد های تولیدی و صنعتی، برگزاری کلاس های آموزشی در حوزه کار، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، امور گمرکی تاکیدکرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل اداره کل در راستای حمایت از فعالیت های قانونی تشکلات کارگری و کارفرمایی و تاکید کرد: همراهی و همگامی تشکلات کارگری و کارفرمایی با اداره کل به عنوان شرکای اجتماعی دولت می تواند موجب تداوم بخش امنیت موجود در واحد های تولیدی و صنعتی استان گردیده و از بروز تنش های کارگری جلوگیری نماید.


انتهای پیام/

برچسب ها: نقش ، کارگری ، تولید ، صنعت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.