ترازی:

امکان پیش بینی نتایج جام خزر امکان پذیر نیست

دبیر هیئت شطرنج استان گیلان گفت: به دلیل فشردگی رقابت بین شطرنج بازان نمی‌توان قهرمان این دوره از مسابقات جام خزر را پیش بینی کرد.

امکان پیش بینی نتایج جام خزر امکان پذیر نیستمحمود ترازی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی جام خزر با حضور 760 شطرنج باز از کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری است که این رقابتها در چهار جدول برگزار می شود و علاوه بر آن دو بخش پسران و دختران نیز به مسابقات اضافه شدند که در مجموع مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر در شش بخش برگزار می شود.
 
وی افزود:رقابت‌های جام خزر کیفیتی در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و رقابت نزدیکی بین شطرنج بازان وجود دارد  و به دلیل فشردگی رقابت نمی‌توان پیش بینی کرد که چه کسی قهرمان می شود.
 
ترازی گفت: در مسابقات جام خزر استادان بزرگ از کشور هند، روسیه و چند کشور دیگر حضور دارند که کیفیت مسابقات را بالا برده‌اند، در این رقابتها بیش از 10 استاد بزرگ،استاد بین‌المللی و استاد فیده از هر گروه ها شرکت کردند.
 
دبیر هیئت شطرنج استان گیلان افزود:مسعود مصدق پور که در مسابقات زیر 18 سال جهان در ماه گذشته قهرمان شد صدرنشین این رقابت ها است، و پرهام مقصودلو نیز دیگر شطرنج باز آتیه دار ایران جز 5 نفر برتر رنکینگ مسابقات است.
 
وی ادامه داد:حضور شطرنج بازان ایرانی در مسابقات جام خزر بسیار چشم گیر بود و بازیکنان باکیفیتی در مسابقات شرکت کردند، این رقابت ها تا 29 بهمن ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ترازی ، شطرنج ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار