کشاورز:

مصدومیتم تلخ ترین اتفاق ممکن بود/ ادامه روند ایده آل سند قدرتمان است

کاپیتان تیم ملی پس از مصدومیتش در جام ملت های فوتسال آسیا از حسشدر مورد از دست دادن بازی ها گفت.

محمد کشاورز ، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره مصدومیتش گفت: نمی دانم چه حسی دارم و باید چه بگویم اما بسیار سخت است که با آمادگی و در شرایط کنونی مصدونیت مانع حضورم در مسابقات شود چون خوب برای این بازی ها تمرین کرده بودم و شرایط فیزیکی و آمادگی ذهنی خیلی عالی دارم اما خوب کار ما همین است و نمی توان اتفاقات را پیش بینی کرد.فقط می توانم بگویم مصدومیتم اتفاق تلخی بود

کشاورز در این خصوص که برخی بردهای تیم ملی در مرحله گروهی را عادی دانسته اند و کار مهم ایران را در رویارویی با ژاپن می دانند، گفت:ما به نظر تمام افراد احترام می گذاریم و هر شخصی هم آزاد است در مورد تیم.ملی اظهار نظر کند پس جوابی برای کسانی که پیروزی ها را بی ارزش دیدند ندارم. به امید خدا ایران یکی از تیم های فینال است البته به طور حتم رقابت با ژاپن جز بازی های سخت و مهم ما به حساب می آید و با به کار گرفتن تمام قدرتمان برنده میدان نبرد با ژاپن خواهیم بود. شاید با ادامه روند پیروزی هایمان با عملکرد ایده آل جوابی برای منتقدان داشته باشیم.

کشاورز افزود: شرایط تیم ملی خوب بوده و بچه ها از روحیه خوبی برخوردار هستند و بر همین اساس آغاز خوبی در مسابقات داشتیم البته قابل پیش بینی بود که در مرحله گروهی مشکلی نداشته باشیم. اخرین بازیمان نیز بسیار پر گل پشت سر گذاشتیم.

محمد کشاورز درباره وضعیت جسمانی خود و مصدومیتش در صورتیکه باعث از دست دادن بازی فینال شود،گفت: متاسفانه در بازی با عراق آسیب دیدم و دو هفته نیاز به درمان دارم اما پزشکان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا در صورت راهیابی به فینال بتوانم تیم را همراهی کنم حتی نمیخواهم به این فکر کنم که به فینال نمی رسم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به اینکه نتایج ایران روحیه رقبا را تضعیف کرده یا نه، اظهار داشت: ما به هدف رسیدیم و با کسب نتایج ایده آل، شرایط روحی و روانی خودمان را بالا بردیم هر چند که این نتایج در اردوی رقبای ایران نیز بی تاثیر نخواهد بود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار