روستاهای قرچك با ظرفيت بالا اما محروم از امكانات

فرماندار شهرستان قرچك گفت: با وجود قرار گرفتن شهرستان قرچك در مجاورت پايتخت، هنوز از بسياری از امكانات رفاهی محروم مانده است.

مسعود مرسل پور فرماندار قرچك در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص توسعه روستاهای شهرستان قرچك، اظهار داشت: جمعيت روستايی شهرستان قرچك با جمعيت بالغ بر ٤٥ هزار نفر و قرار گرفتن در مجاورت پايتخت، هنوز از نبود بسياری از امكانات محروم مانده است. 

وی با بیان اینکه در جشن انقلاب اسلامی روستایی كه امروز با حضور سيد ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستايی و مناطق محروم برگزارشد، توسعه روستاهای قرچك و محروميت زدايی در اولويت قرار گرفت، گفت: در ٢ سال اخير برنامه ريزی های اصولی برای توسعه روستايی اين شهرستان انجام شده و در دستور كار قرار گرفته است. 

مرسل پور با اشاره به وجود محروميت های فراوان در روستاهای قرچك، تأكيد كرد: در اين جلسه با توجه به بررسی انجام شده در خصوص امکانات بهداشتی، درمانی، ورزشی، فضاهای آموزشی و انتظامی گزارشی نيز از وضعیت کشاورزی در روستاهای اين شهرستان ارائه شد. 

وی افزود:: در حاشيه بازديد معاون توسعه روستايی و مناطق محروم رياست جمهوری از شهرستان قرچك افتتاح و كلنگ زنی ٢ پروژه روستايی انجام شد. 

فرماندار قرچك در پايان گفت: در اين مراسم حسین الماسی مدیرکل امور روستایی استانداری تهران، علیرضا جعفری و علی عبدی معاونان سیاسی انتظامی و فنی و عمرانی، حسین عباسی سرپرست بخشداری مرکزی، اعضای شورای تأمین شهرستان، اعضای شورای اسلامی شهر قرچک، رؤسای ادارات شهرستان و مسئولان روستاهای تابعه بخش مرکزی حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار