یاریار: بعضی تیم ها باید 2 بازی در روز انجام دهند/ فینال جام جهانی جمعه برگزار می شود

مدیر عامل تیم هنرمندان گفت: در نظر داریم فینال و اختتامیه مسابقات را جمعه برگزار کنیم و بازی ها باید فشرده برگزار شده و هر روز تیم ها دو بار به میدان بروند.

حسین یاریار در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره برگزاری جام جهانی هنرمندان اظهار کرد : البته باید گفت برگزاری جام جهانی در قشم اتفاق خوبی در کشورمان است ومن این رویداد رابه فال نیک می گیرم و علی رغم خستگی فراوان بسیار خوشحالم.

وی در ادامه افزود: این مسابقات دومین دوره ای بوده که برگزارشده وبه نظر می رسد در سطح خوبی به انجام برسد.

یایار ادامه داد: تیم ها در سطح بالایی قرار دارند و ترکیب هنرمندان و فوتبالیست ها بار فنی مسابقات را افزایش می دهد.

وی خاطر نشان کرد: گرچه برخی تیم ها دیر به مسابقات رسیده اند، اما در نظر داریم فینال و اختتامیه مسابقات را جمعه برگزار کنیم و بازی ها باید فشرده برگزار شده و هر روز تیم ها دو بار به میدان بروند.

مدیر عامل هنرمندان در خصوص برتری با نتیجه چهار گل برابر مجارستان تصریح کرد: در واقع تیم مجارستان تیم خوبی بود وبه لحاظ بارفنی در سطح بالایی بود اما بی خوابی وخستگی باعث شد بازی خود را به نمایش نگذارند اما اگر به مشکل نمی خوردند شاید اکنون این تیمها برنده میدان بودند .البته با توجه به قابلیتهای این تیم تصور می رفت برنده بازی مقابل ما می شدند اما این اتفاق رخ نداد.

وی درپاسخ به سوال اینکه امکانات محل تمرین زودتر از موعد مقرر مهیا شد گفت: واقعیت امر این بود که من هم تعجب کردم زیرا پروسه 10 الی 12 روزه طی می شد تا این امکانات به بهره برداری برسد اما زود این اتفاق رخ داد و باید بگویم خواست مسئولان براین بوده که امکانات را فراهم کنند و باسرعت فراهم شد واین نشان داد که اگر بخواهیم می توانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار