اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

زورگیران مسلح تهران در حمام عمومی به دام افتادند

10 افغان خشن که به صورت گروهی اقدام به زورگیری می‌کردند، توسط پلیس پایتخت در حمام عمومی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 9:20 ،‌نوزدهم بهمن ماه حسب اعلام مرکز فوریت ‌های پلیسی تهران مبنی بر زورگیری مسلحانه ماموران کلانتری شهرک ولیعصر در محل حاضر شدند.
 
 شخصی به هویت مسیح در حالی که مضطرب بود به عوامل کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت: تعدادی جوان افغان بدون دلیل با وی درگیر شده و یکی از آنان با تهدید سلاح گرم اقدام به زورگیری کرده و سپس با یکدستگاه خودرو از محل متواری می‌شوند.
 
در ادامه ماموران به بررسی موضوع پرداختند و موفق شدند خودروی حامل افغان‌های خشن را شناسایی و آن را در محدوده شهرک توقیف کنند.
 
راننده خودرو خودش را غلام معرفی کرد و گفت: چند افغان را به صورت دربستی سوار کرده و آنان را در خیابان سپبده  جهت استحمام پیاده کرده است.
 
ماموران به دلیل حساسیت موضوع به حمام مورد نظر مراجعه و 10 نفر را از اتباع افغان را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
 
سرهنگ علی شریفی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در بازرسی بدنی از متهمان هیچگونه اسلحه کشف نشد ولی در بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان به صورت باندی اقدام به زورگیری به صورت مسلحانه در مناطق خلوت تهران می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
چون افغانی هستند به زندان افغانستان بروند،پدیگر اجازه ندارند وارد کشور شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
متاسفانه افغانها ایران رو اشغال کردند،،کسی هم نیست بگه شما اینجا چکار میکنید؟مگه خودتون کشور ندارید؟همشون میگن افغانستان خرابه،اینقدر درک ندارن که بفهمند خودشون باید برن بسازنش،اینا منتظر موندن تا یکی بیاد کشورشونو آباد کنه بعد مهاجرا برگردن و بخورن!!!اینا معنی غیرت و وطن پرستی رو نمیدونن،اگه میفهمیدن مثل مردم فلسطین تا آخر میموندن نه اینکه فرار کنن،،غیران اینقد اینارو پر رو کرده که نزدیکه بگن ایران واسماس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
باید ببرنشون,۵سال کار اجباری سخت...,بعدشم پرتشون کنند از ایران بیرون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
فقط اعدام
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
آیا تمام افاغنه مانند هم هستند فکر نمیکنم این طور باشد پس همه را نباید با یک چوب راند بسیاری از آنان مردم شریف ودرستی هستند آدم شرور در هر ملیتی وجود دارد این مسئولان هستند که باید مرزها را بیشتر کنترل کنند تا هر کسی وارد خاک ما شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
این ها را باید اعدام کرد شلاق زد یا نیروی انتظامی باید یه کاری بکنه تا درس عبرتی برای تمام افغان ها بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
چون در حمام دستگیر شدن باید بعد از مجازات لخت به افغانستان برگرداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
كسي كه امنيت جامعه را به خطر مياندازد بايد با شديد ترين مجازات با آنها برخورد كرد حال كه آنها افغاني هم باشند ايران را با كشور خودشان اشتباه گرفته اند بايد براي ديگران درس عبرت بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
افغانهاازمصونیت قضایی برخورداربوده وموضوع کاپیتالسیون شامل حال آنهادرایران شده،البته بجای آمریکاییها.
آخرین اخبار