دنیا مالی: شهرداری تهران 2 هزار و 400 میلیارد تومان کسری بودجه دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران سال آینده با بودجه 2هزار و 400میلیارد تومانی مواجه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد دنیا مالی رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران در توضیح بودجه سال 95 شهرداری تهران اظهار داشت: اداره جلسه شورای شهر برای بررسی بودجه مناسب نیست و باید به مانند رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به دیگر روسای کمیسیون ها برای ارائه توضیحات وقت داده شود.

وی افزود:برنامه  بودجه سال 95 شهرداری دارای انحراف است که از سال 93 به دلیل رکود اقتصادی کشور شروع شده  است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: برای بودجه سال 95 شهرداری پیش بینی 20هزار و 200میلیارد تومانی شده بود که 900ملیلیارد تومان از آن کم شد و در حال حاضر شهرداری با کسری 2هزار و200میلیارد تومانی مواجه است.

دنیامالی گفت: براساس برنامه باید 12هزار و 800میلیارد تومان بودجه سرمایه ای و 6هزار و 400میلیارد تومان بودجه هزینه ای در نظر می گرفتیم که در حال حاضر فشار بر روی بودجه سرمایه است و بر روی 8هزار و 480میلیارد تومان بسته شده است.

وی تصریح کرد:در بخش توسعه و هوشمند سازی شهری باید 3هزار میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته می شد که برای این بخش 660هزار میلیارد تومان در نظر گرفته اند که 360هزار میلیارد تومان انحراف دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت:دو نکته باید به شهردار تذکر داده شود اول اینکه بعد از ابلاغ بودجه به شهرداری ،شهردار باید اعتبارات را ماهیانه به سازمان ها ابلاغ کند  و اینکه در بودجه نباید هیچ ردیفی از بودجه فاقد کد پروژه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار