یزد؛

کاهش سرقت و جرایم در یزد

یزد در ده ماهه سال جاری در زمینه جرایم و سرقت کاهش داشته است .

 کاهش سرقت و جرایم در یزدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛سرهنگ حسن سلطانی رییس پلیس پیشگیری ناجا یزد گفت: نیروی انتظامی در سال جاری اقداماتی را در راستای پیشگیری از سرقت انجام داده است که با تشکیل کمیسیون و جلسات پیشگیری از جرایم که به صورت کار‌شناسی در کلانتری پاسگاه‌ها و فرماندهی انتظامی بخش‌ها به صورت مجزا هفتگی ماهانه بوده است توانستیم مناطق و کانون‌های جرم خیز و هم چنین گروه‌های مجرم را شناسایی کنیم.

سلطانی افزود: تقریبا چهارصد و ده طرح از اول سال جاری در حوزه ارتقا امنیت اجتماعی و پاکسازی محلات جرم خیز و امنیت اخلاقی اجرا کرده‌ایم .
وی گفت: ما در ده ماهه اول سال نوزده درصد کاهش در وقوع سرقت مهمه و خرد داشته‌ایم.

وی افزود: ۵۰ درصد کاهش در زمینه سرقت مسلحانه و ۱۶ درصد کاهش در زمینه نزاع و درگیری داشتیم.

سلطانی افزود: ما در سال جاری نیز نود درصد سرقت‌ها را کشف کرده‌ایم.

وی اشاره کرد: چهار دسته سرقت بنام‌های سرقت موتورسیکلت ٬ اماکن خصوصی ٬ داخل خودرو و منازل به عنوان بیشترین تعداد سرقت که کلا ۷۵ درصد سرقت‌ها تشکیل می‌دهند که در زمینه موتور سیکلت ۱۹ درصد، اماکن خصوصی ۳۴ درصد ٬ سرقت منزل ۲۲ درصد کاهش داشته‌ایم که در زمینه سرقت داخل خودرو هنوز نیاز به تلاش بیشتر است که اقدماتی نیز در دست اجرا است.

قابل ذکر است: که شهرستان یزد در چند روز اخیر توانسته کشفیاتی از جمله دستگیری مجرمین و متلاشی کردن یک سرقت خودرو را داشته باشد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کاهش ، سرقت ، جرائم ، دریزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار