زنجان؛

افزایش 90 درصدی کشف سرقت داخل خودرو در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و تعامل سازنده مردم شاهد افزایش 90 درصدی کشفیات داخل خودرو هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ ایرج خانی‌پور گفت: سرقت یک نوع کج رفتاری اقتصادی است از آن جهت که این نوع کج رفتاری اقتصادی به صورت آشکار و گاه به صورت خشن صورت می‌گیرد.

وی افزود همه اقشار مختلف جامعه باید در کاهش وقوع جرائم و ایجاد امنیت پایدار سهم خود را به خوبی ایفا کنند و در این میان نقش خانواده‌ها بسیار مهم و پر رنگ است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: دو نعمت سلامتی و امنیت از بزرگترین نعمت‌های الهی است که در سایه سار وجود این دو نعمت انسان قادر به انجام اقدامات خود از جمله معنوی‌، اقتصادی‌، فرهنگی‌، سیاسی‌، علمی‌، ورزشی و ... خواهد بود.

خانی پور گفت: مسئله نظم و امنیت اجتماعی و عمومی یکی از مسائلی که جامعه ما در حال حاضر با آن مواجه است و مهم‌ترین شاخصه نظم و امنیت در جامعه، احترام به قانون است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضامن امنیت اجتماعی و سلامت جامعه است، تصریح کرد: بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی در جامعه‌، احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است و جدیت در این مهم سبب جلوگیری از گسترش ناهنجاری اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن در جامعه می‌شود.

خانی‌پور اضافه کرد: در دی‌ماه امسال با اقدامات گسترده پلیس و همکاری سازنده مردمی شاهد افزایش 90 درصدی کشفیات داخل خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان به شهروندان توصیه کرد:خودروی خود به لوازم ایمنی، نظیر سوئیچ مخفی، قفل سوئیچی، دزدگیر، قفل پدال و فرمان، محافظ کامپیوتر خودرو و سایر وسایلی که از باز کردن درِب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقان جلوگیری می‌کنند و یا حداقل آن را به تأخیر می‌اندازند، استفاده مجهز کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک با سامانه 110 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، خودرو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.