اهواز؛

عکس سلفی به قیمت جان

طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام گردید خانمی حدوداً 22 ساله با عبور از نرده های پل پنجم قصد خودکشی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز 28ساعت 10:23 دقیقه طی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و  خدمات ایمنی شهرداری اهواز اعلام گردید خانمی حدوداً 22 ساله با عبور از نرده های پل پنجم قصد خودکشی دارد.

ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلادرنگ تیم امداد و نجات را باتمامی تجهیزات از چندین ایستگاه نزدیک به محل حادثه و همینطور دو تیم امداد و نجات آبی را شامل غواص و تجهیزات نجات رودخانه،به پل پنجم اعزام کرد.
 
آتش نشانان بلافاصله بعد از حضور در محل گزارش شده با رعایت استاندارد های ایمنی و جلوگیری از ایجاد هرگونه استرس و اضطراب در دختر جوان،به او نزدیک شده و قبل از هرگونه اقدام عملیاتی ،متوجه شدند وی به منظور تهیه عکس سلفی ،بدون در نظر گرفتن احتمال خطر سقوط در رودخانه ،متاسفانه با بی توجهی،از نرده های محافظ پل عبور کرده و اقدام به گرفتن عکس و فیلم سلفی با گوشی همراه خود کرده است.

آتش نشانان پس از انتقال و دور ساختن این خانم از منطقه خطر ، با حضور خانواده وی ، پلیس 110 و پس از کسب اطمینان از عادی بودن شرایط ،محل را به سمت ایستگاههای عملیاتی خود ترک کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.