سردار نقدی:

در پرتو ایستادگی و مقاومت به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در پرتو ایستادگی و مقاومت به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم.

در پرتو ایستادگی و مقاومت به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم دومین کنگره همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما از ابتدای حرکت انقلاب اسلامی همیشه با چالش‌‌هایی مواجه بودیم و در مقابل این چالش‌ها دو اندیشه و تفکر وجود داشت؛‌ آنهایی که به دنبال رفاه بودند و راحت‌طلبی و سازش را برگزیدند و آنهایی که با مقاومت و ایستادگی خود چشم به پیشرفت و آبادانی کشورمان داشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ما راه بهتر را برگزید و با مقاومت و ایستادگی خود باعث شد که کشور از عقب‌ماندگی نجات یابد و به یک کشور آزاده و مستقل و در حال پیشرفت در منطقه و دنیا تبدیل شود و ما راه سخت و بهتر را برگزیدیم و استکبار را سرجای خودشان نشاندیم.

سردار نقدی با اشاره به ناامنی که در منطقه وجود دارد، اظهار داشت: انقلاب  اسلامی با ایستادگی و مقاومت امروزه در میان آتشی که شکل گرفته، ‌تبدیل به امن‌ترین کشور در منطقه شده است و ما در پرتو ایستادگی یک کشور قوی و صاحب نفوذ در دنیا شده‌ایم.

وی با اشاره به جنگی که بین ایران و صدام در دوران دفاع مقدس وجود داشت ادامه داد: چالش جنگ آمریکایی‌ها ، صدام را وادار به حمله به ایران کرد که زمینه را برای بازگشت هموار کند ولی با ایستادگی و مقاومت ملت ایران آنها کوتاه آمدند و سیلی محکمی را به صورت آمریکایی‌ها زدند. کسانی بودند که می‌خواستند که ما کوتاه بیاییم و مسائل مان را با صدام حل کنیم و کوتاه بیاییم و به دنبال راحت‌طلبی بودند و اگر به توصیه‌های امام راحل گوش نمی‌دادیم هیچ کدام از مولفه‌های امنیت ملی امروزی وجود نداشت و کشورمان دراشغال دشمن می ماند.

وی ادامه داد: کسانی در آن زمان بودند که می‌خواستند ما با صدام صلح کنیم و گروه‌هایی را برای این منظور خدمت امام فرستادند ولی امام با قاطعیت تمام فرمودند که باید از شهرهای اشغال شده خارج شوند و بعد بیایند راجع به صلح صحبت کنند.

سردار نقدی گفت: گفتمان مبارزه‌گری و پایداری نتیجه‌اش این شد که امروزه مقتدرترین نیروهای نظامی جهان و منطقه را داریم و آن ایستادگی هر چند با سختی هموار بود اما ده ها سال امنیت ملی ما را تعیین کرد و هیچکس جرات نگاه چپ به ایران را ندارد و امروز از امنیت بالایی برخوردار هستند.

سردار نقدی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران ادامه داد: امروزه در پرتو ایستادگی و مقاومت سرمان در منطقه و جهان و دنیا بالا است و ما این امتیازاتی که داریم از اندیشه و تفکر امام راحل نشات می‌گیرد که نزد ما به یادگار گذاشته‌اند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: میزان حال فعلی افراد است و ما دوره مهم و تاریخی را پیش رو داریم و آینده دوره‌ای است که برایمان سرنوشت‌ساز خواهد بود و مردم با حضور خود در انتخابات صحنه‌ای تاریخی را رقم بزنند.

سردار نقدی با اشاره به راحت‌طلبی برخی که به دنبال صادرات نفت و گاز خام هستند و واردات کالاهای لوکس را ترجیح می‌دهند اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بر این‌ها ضربدر می‌زد و با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری که دو تفکر در این مورد وجود دارد که فعال کردن ظرفیت داخلی را اشاره دارند و در مورد دوم اینکه در مقابل مستکبرین کوتاه بیایند که وضع بهتر شود که نگاه دوم عقیم و بی‌فایده است و با اقتصاد مقاومتی باید کاری کنند که ثروت و نقدینگی در کشور سودآور باشد و مردم و سرمایه‌گذار در قسمت تولید سرمایه گذاری کنند.

وی بااشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی باید نظارت و مدیریت بر همه عرصه‌ها وجود داشته باشد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توزیع عادلانه سود بین همه عوامل است و اقتصاد مقاومتی اشاره به مصرف کالاهای داخلی را دارد و ما اگر می‌خواهیم در پرتو اقتصاد مقاومتی یک کشور پیشرفته باشیم باید سختی‌ها را تحمل کنیم تا انشاالله شاهد رشد و شکوفایی میهن عزیزمان باشیم.

سردار نقدی  با اشاره به انتخابات پیش رو و حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار داشت: با حضورتان در انتخابات نقش مثبت و سازنده‌ای داشته باشید و در انتخابات پیش رو حواستان جمع باشد که با بصیرت انتخاب کنید.

همچنین سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران در رابطه با اردو راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور برای کسانی است که خودشان به مناطق بوشهر و هرمزگان سفر می‌کنند و از بین مسافرانی که به این مناطق می‌روند جهت مناطق عملیاتی برنامه ریزی شده که حضور پیدا کنند. وی در پایان اظهاراتش ادامه داد: برنامه ششم توسعه برای بسیج دانشجویی انشاالله یک هم افزایی را پیدا خواهد کرد به عنوان مثال بسیج مساجد ما قسمت دانش آموزان امیدان را که دبستانها را به عهده بگیرند و نقش آفرینی می‌کنند فرهنگیان و دانش آموزان و سایر اقشار برنامه‌هایی را در رابطه با توسعه بسیج دانش آموزی در نظر داریم و تقویت شبکه دانش آموزی با حضور مسئولین بسیج در مدارس بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دفاعی ، نقدی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار