همدان؛

گل پرور طلای اول را به اردوی همدانی ها آورد

حسن گل پرور، وزنه بردار سبک وزن تیم همدان عنوان قهرمانی دسته 56 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور را به دست آورد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور – یادواره شهدای مدافع حرمین معصومین (ع)، روز گذشته با برگزاری رقابتهای دسته 56 کیلوگرم در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شوشتر برگزار شد که در پایان حسن گل پرور، در رقابتی نزدیک با نماینده کرمانشاه، حافظ قشقایی، ضمن کسب یک طلا و یک نقره حرکان یکضرب و دوضرب، مدال طلای مجموع را نیز به گردن آویخت.

در وزن 56 کیلوگرم 8 وزنه بردار در قالب یک گروه به روی تخته رفتند که در نهایت گل پرور با مهار وزنه های 110 کیلوگرم در یکضرب و 130 کیلوگرم در دوضرب، با حدنصاب 240 کیلوگرم و با اختلاف 3 کیلوگرم نسبت به نفر دوم روی سکوی قهرمانی ایستاد.

رده بندی نفرات برتر یکضرب، دوضرب و مجموع دسته 56 کیلوگرم در یکضرب وزن 110 کیلوگرم حسن گل پرور از همدان اول شد و حافظ قشقایی از کرمانشاه و محمد خدادادی از اصفهاندوم و سوم شدند. در بخش دوضرب حافظ قشقایی از کرمانشاه و حسن گل پرور از همدان دوم شد در مجموع امتیازات حسن گل پرور ، یکضرب 110، دوضرب 130، مجموع 240 کیلوگرم اول شد حافظ قشقایی از کرمانشاه یکضرب 106، دوضرب 131، مجموع 237 کیلوگرم دوم و محمد خدادادی از اصفهان یکضرب 97، دوضرب 122، مجموع 219 کیلوگرم سوم شد.

انتهی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار