خوردبین: بازیکنان باید جریمه شوند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت :به دلیل نتایج ضعیف چند هفته گذشته تیم ، می بایست بازیکنان جریمه شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: قانون نا نوشته  فوتبال این است ، اگر گل نزنی، گل خواهی خورد و هفته هاست که پرسپولیس از این موضوع آسیب های جدی دیده است.

در نیمه اول باید 5 گل می‌زدیم که متاسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم و با گلی که دریافت کردیم ، 3 امتیاز بازی را از دست دادیم. در چند هفته گذشته  حریف پرسپولیس خودش است و خودمان هستیم که  به خودمان لطمه می‌زنیم.

وی درباره اینکه آیا بازیکنان به خاطر این نتیجه جریمه می شوند یا خیرگفت: به نظرم باید جریمه شوند تا تیم بیشتر از این لطمه نخورد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره بازگشت نوراللهی گفت:  احمد به خاطر دلایل انضباطی جریمه شده بود اما با توجه به تمرینات خوبی که در این هفته گذراند ، موفق شد خود را به کادر فنی القا کند و  به ترکیب اصلی تیم باز گردد. 

 سرپرست پرسپولیس درباره اخراج بنگستون گفت: به نظرم باید برای این جور مسایل جریمه در نظر گرفته شود تا بازیکنی که انرژی لازم برای بازی را ندارد به زمین نیاید تا سبب ناراحتی چند میلیون هوادار شود.

خوردبین در پایان درباره رایگان شدن بلیت این بازی بیان داشت: طبق توافقی که با سایپایی ها انجام دادیم این اتفاق رخ داد و مشکلی هم وجود نداشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: خوردبین ، پرسپولیس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
ارام ببخشید که پیروزی تهران به این بردها عادت ندارد
آخرین اخبار