پاسخ ترامپ به پاپ: من یک مسیحی خوب هستم

نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به اظهارات پاپ فرانسیس خود را یک مسیحی خوب دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به انتقاد پاپ گفت من یک مسیحی خوب هستم.

دونالد ترامپ در اظهاراتی در جزیره کیاوه در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا در واکنش به صحبت های پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان که در مسیحی بودن دونالد ترامپ اظهار تردید کرده بود، گفت اگر واتیکان هدف حمله داعش قرار گیرد، همه می دانند بالاترین هدف و پیروزی داعش خواهد بود.

وی افزود: در این صورت من می توانم به شما قول بدهم که پاپ فقط آرزو و دعا می کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور می بود چون (اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور باشد) چنین اتفاقی نمی افتد و داعش ریشه کن می شود، برخلاف چیزی که اکنون رخ می دهد یعنی فقط سیاستمداران حرف می زنند و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد، این اتفاقی است که اکنون رخ می دهد.

دونالد ترامپ افزود به پاپ گفته شده است که دونالد ترامپ فرد خوبی نیست، دونالد ترامپ فرد بسیار خوبی است و من فرد بسیار خوبی هستم!

من یک مسیحی خوب هستم چون پاپ صحبتی کرد که مفهومش آن بود که دونالد ترامپ مسیحی نیست، وی دین من را زیر سئوال برده است.

مشاهده چنین چیزی برای من تعجب برانگیز است. اینکه یک رهبر دینی بیاید و دین یک فرد دیگر را زیر سئوال ببرد مایه شرمساری است، من افتخار می کنم که یک مسیحی هستم. من در مقام رئیس جمهور اجازه نخواهم داد مسیحیت پی در پی هدف حمله و تضعیف شدن قرار گیرد، برخلاف آن چیزی که اکنون با رئیس جمهور فعلی رخ می دهد.

گفتنی است پاپ فرانسیس در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره مواضع دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره مهاجرت و اینکه آیا کاتولیک های آمریکا باید به دونالد ترامپ رای بدهند یا خیر گفت وقتی که فردی فقط به فکر ایجاد شکاف است و از وحدت حرف نمی زند، فرقی هم نمی کند این فرد کجا باشد، او هر کسی باشد مسیحی نیست. انجیل چنین چیزی را نمی گوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار