افشارزاده:

استقلال به جایگاه واقعی اش رسيد/بازگشت به صدر پيشكش ٧٠ هزار تماشاگر

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه صدر جدول جایگاه واقعی این تیم است از حضور پرشمار هواداران آبی ها مقابل گسترش تبریز قدردانی کرد.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ابتدا از تماشاگران تشکر می کنم که استقلال را تنها نگذاشتند، امیدوارم این روند تا پایان لیگ و جام حذفی ادامه داشته باشد. ما واقعا به هوادارانمان افتخار مي كنيم. این پیروزی تقدیم به 70 هزار نفری که امروز در آزادی حضور داشتند و استقلال را تنها نگذاشتند، تقديم می کنیم. درمجموع اشتباهاتی هم داشتیم اما تیم خوب گسترش فولاد را شکست دادیم و موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کردیم.
 
وی با اشاره به درخشش کاپیتان استقلال افزود: رحمتی باز هم ثابت کرد بهترین دروازه بان ایران و آسیاست. او سهم زیادی در برتری استقلال داشت.
 
افشارزاده در مورد عملكرد كادر فني و بازيكنان تيمش عنوان كرد :جا دارد از زحمات كادر فني و تك تك بازيكنان تشكر كنم و واقعا حمايت ما هميشه از اين عزيزان ادامه دارد و بايد بگويم هر كدام از بازيكنان تيم در زمين مسابقه نقش يك پلي ميكر را به خوبي ايفا كردند و بايد به آنها افتخار كرد.
 
وي در پاسخ به اين سوال كه ايا براي بازيكنان پاداشي را در نظر خواهيد گرفت يا خير افزود : بدون شک برای بازیکنان پاداش در نظر می گیریم و به امید خدا استقلال از این پس روی دور برد قرار می گیرد.
 
مدير عامل باشگاه استقلال درباره حضور فرهاد مجيدي در ورزشگاه آزادي گفت: حضور فرهاد مجيدي كاپيتان سابق استقلال را به فال نيك مي گيريم و اين جاي خوشحالي دارد كه بازيكن بزرگي همچون مجيدي براي تماشاي بازي تيم محبوب خود به ايران مي آيد تا از نزديك نظاره گر ديدار آبي پوشان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار