شیراز؛

توجه به منویات مقام معظم رهبری مانع نفوذ دشمن می‌شود

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری همواره بر مراقبت از نفوذ دشمنان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام ابو فاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز تأکیدات و توصیه‌های مقام معظم رهبری همواره بر مراقبت از نفوذ دشمنان است چراکه مجلس خبرگان وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارد.
 امام‌جمعه موقت شیراز در توصیه به كسانی كه قرار است عهده‌دار نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی شوند، گفت: بیكاری، موضوع بیمه‌ها و خدمات درمانی، اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، دفاع از مظلومان و تصویب مصوباتی اسلامی از خواسته‌های مردم است.
وی افزود: طی دو سال گذشته شاهد هستیم افرادی را برای حضور در مجلس خبرگان بزرگ می‌کنند و حتی رادیوهای بیگانه نیز مردم را تشویق برای حمایت از آنان می‌کنند، بنابراین باید به این موضوع شک داشته باشیم، چراکه دوره تعیین نماینده برای ما از جانب آمریکا و انگلیس گذشته است. آن دوره قاجار بود که دیگران برای ما تعیین تکلیف می‌کردند.
حجت‌الاسلام رضوی اردکانی با اشاره به اینکه همگان باید بدانند که ملت بیدار و با بصیرت ایران برعکس خواسته‌های دشمنان عمل می‌کنند تصریح کرد: هراندازه که آنان بر برخی افراد تأکید داشته باشند ملت آن‌ها را کنار می‌گذارند.
 امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه مجلس خبرگان جایگاه افراد عادل، شجاع و سیاستمدار است عنوان کرد: اعضای مجلس خبرگان وظیفه بسیار مهمی بر عهده ‌دارند بنابراین باید افرادی انتخاب شوند که فقیه شناس باشند.
 وی با تأکید بر اینکه ننگ مجلس ششم نباید تکرار شود اظهار کرد: مردم اصلح را انتخاب می‌کنند و توجه ویژه‌ای به خطوط قرمز دارند.
امام‌جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و بیمارستان‌هایی که توسط خیران بنا می‌شود اشاره و بیان کرد: هزینه بیمارستان خیر ساز با هزینه بیمارستان خصوصی برابر است درحالی‌که نباید چنین باشد و خیران باید دقت بیشتری در این امور داشته باشند.
انتهای پیام/

برچسب ها: توجه ، منویات ، رهبری ، دشمن ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار