حمایت ویژه از طر‌ح‌های برتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر

مسئول اجرایی رویدادهای ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر‌کبیر از راه‌یابی هشت طرح برتر برای رقابت در مرحله‌ی نهایی ایده بازار آب و فاضلاب خبر داد و گفت: از طرح‌های برتر حمایت ویژه می‌شود.

علی علیزاده مسئول اجرایی رویدادهای ایده بازار دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اولین ایده بازار آب و فاضلاب با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: هدف از برگزاری این ایده بازار شناسایی ایده‌ها و ایده پردازان برتر است و در قالب عناوین متنوعی مانند رویداد ایده بازار، ایده بازار تخصصی، ایده بازار علمی- تخیلی است که بخش‌های کشاورزی، هنر، صنعت و محیط زیست را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در اولین ایده بازار آب و فاضلاب 8 ایده‌ی برتر برای مرحله نهایی انتخاب و در روز پنجم اسفند ماه ارائه می‌شوند. اگر این طرح‌ها قابلیت تجاری سازی داشته باشند، از حمایت‌های ویژه‌ای برخوردار می‌شوند و به دفتر سرمایه گذاران مربوطه هدایت می‌شوند.

علیزاده خاطر نشان کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی اشتغال‌زایی پایدار برای افراد تحصیل کرده افزایش سطح فناوری و افزایش سرمایه گذاری و سود آوری را به همراه دارد و موجب ایجاد ارتباط  موثر بین ایده  پردازان و سرمایه گذاران می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار