شبکه رادیویی جوان؛ «بهترین سرآغاز» برای سال 1395

شبکه رادیویی حوان با ویژه‌برنامه‌های عیدانه خود از 27 اسفند ماه به استقبال بهاری نو در سال جدید می‌رود.

علی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژه‌برنامه‌های نوروز 95 گفت: ایام نوروز را با ویژه‌برنامه سال تحویل با نام «بهترین سرآغاز» به تهیه‌کنندگی عباس پیری شروع می‌کنیم و سعی داریم با ایجاد روحیه نشاط و امیدواری سالی پر برکت و شاد را برای مخاطبان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه‌هایی چون «عید من»، «راهیان نور»، «همیشه بهار»، «نود و پنج و بیسته»، «زیر چتر بهار» و «خورجین کلمات» را در چینش جدول پخش نوروزی رادیو جوان قرار داده‌ایم.

مدیر شبکه رادیویی جوان با بیان مختصری از هرکدام از ویژه‌های نوروز 95 اظهار داشت: «عید من» هر روز از 27 اسفند ماه با ایجاد فضایی شاد و سرگرم‌کننده، مخصوص فضای صبحگاهی، با ارائه اخبار ترافیکی و آیتم‌های متنوع طنز به تهیه‌کنندگی دو گروه برنامه‌ساز فرزاد حسنی و عباس پیری ساعت 10 صبح به روی آنتن می‌رود.

سیفی افزود: برنامه‌هایی مانند «همیشه بهار» به تهیه‌کنندگی مرسده بابایی و منصوره توحیدلو، «نود و پنج و بیسته» ساخته عباس پیری و «زیر چتر بهار» به سردبیری حامد مرادیان به مسائلی نظیر دید و بازدید، آداب معاشرت، آشنایی با فرهنگ اقوام مختلف ایرانی، تحقق شعار سال 95 و ترغیب به شادی و شاد زیستن و گردشگری و سفرهای کم هزینه می‌پردازد.

وی در خصوص ویژه‌برنامه «راهیان نور» توضیح داد: این برنامه با ساختاری ترکیبی به مدت 30 دقیقه با زائران مناطق عملیاتی گفتگو می‌کند و گزارش‌هایی از حال و هوای مناطق جنگی، تجدید میثاق با رشادت‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و تبیین دستاوردهای رزمندگان در جنگ تحمیلی می‌دهد. «راهیان نور» به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی هر روز در ایام عید ساعت 11:45 دقیقه پخش می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی جوان در پایان پیرامون اجرای دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام نوروز بیان کرد: موسیقی‌های درخواستی به تهیه‌کنندگی حسین خلیل نژاد، « اینجا شب نیست» با همکاری دو گروه برنامه‌ساز سیاوش عقدایی و مهدی شاهرضایی، «کاوشگر» به تهیه‌کنندگی شهره شایان و همچنین دیگر برنامه‌هایی چون «یک فنجون ورزش» و نمایش دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت فرا رسیدن نوروز 95 به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می‌رود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.