آثار قابل اعتنای جشنواره فجر به پنج هم نمی‌رسید

تعداد آثار قابل اعتنای جشنواره فیلم فجر به عدد 5 هم نمی‌رسید؛ شاید سه الی چهار اثر خوب داشتیم.

اکبر زنجانپور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آثار سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: در کل شاید سه یا چهار فیلم قابل اعتنا در جشنواره فیلم فجر امسال اکران شد و به نظرم این اصلا خوب نیست. بقیه فیلم‌ها شبیه سریال‌ها بودند و انگار یک سریال را به شکل فیلم درآورده‌اند. وضعیت سینما در جشنواره اصلا خوب نبود.

وی در ادامه در خصوص حضور در فیلم سینمایی «پل خواب» اظهار داشت: وقتی فیلمنامه «پل خواب» را خواندم، متوجه تسلط کارگردان به فیلمنامه شدم. مسلط بودن کارگردان و نقش خوبی که در فیلم داشتم دلیل حضورم در فیلم بود. کارگردان با اینکه جوان است؛ اما مشخص بود که سینما را می‌شناسد.

زنجانپور در ادامه با اشاره به موفقیت برخی فیلمسازان جوان در سینما اظهار داشت: همه اتفاقات مهم علمی، ادبی، هنری و ... دنیا را جوانان رقم می‌زنند. ابن سینا در هنگام مرگ سنی نداشته است و این یعنی در جوانی کار خودش را کرده و تاثیرش را گذاشته بود یا اورسن ولز در سن 24 سالگی اولین فیلمش را ساخته است. نمی‌گویم همه جوانان کارشان خوب است اما برای موفقیت سنین جوانی خوب است.

این بازیگر در ادامه عنوان کرد: افرادی در سن و سال من در سینما خودشان را تکرار می‌کنند و از تجربه‌شان در کار استفاده می‌کنند، اما برخی از جوانان جستجوگر هستند و تلاش مستمر دارند و همین موجب موفقیت آنها می‌شود. شاید از 100 جوان، 8 نفر کار خود را بلد باشد اما همین 8 نفر تاثیر خود را می‌گذارند ولی در کل من عقیده دارم کار اگر به دست جوانان سپرده شود به مراتب بهتر است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار