آیت الله مظاهری:

تخریب شخصیت دیگران مایه شقاوت در دنیا و آخرت است

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: جامعه ما نیازمند همدلی، همزبانی و تعامل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حضرت آیت الله مظاهری در درس اخلاق  خود در مسجد حکیم اصفهان برضرورت پرهیز از تخریب دیگران تاکیدکردو افزود: زبانی که سبب تخریب شخصیت دیگران و مایه ریخته شدن آبروی مردم شود شقاوت در دنیا و جهنم در آخرت را درپی خواهد داشت .
 
وی تصریح کرد:ظلم، غیبت، تهمت و مواردی از این قبیل موجب سختی و شقاوت می شود که انسان باید در دنیا و آخرت تبعات آن را تحمل کند.

تخریب شخصیت دیگران مایه شقاوت در دنیا و آخرت است

رئیس حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: طاعت الهی، حفظ آبروی مردم، خدمت به مردم و حفظ آبرو و شخصیت افراد ، مایه خیر دنیا و آخرت می شود بنابر این انسان ها باید برای حفط حرمت و آبروی یکدیگر بکوشند تا رحمت الهی شامل آنها شود. 

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه بازگشت از گناه براحتی در دنیا امکانپذیر است ، افزود: با جبران حقوق مردم و توبه به درگاه الهی می توانیم سختی ها را در دنیا و آخرت از خود دور کنیم و زمینه سعادت و عزت را برای خودمان فراهم نماییم.

وی با تاکید بر اینکه جوانان بایداهتمام به بازگشت از گناه داشته باشند، تصیرح کرد: بازگشت از گناه آسان و بسیار زیباست و خداوند اجر عظیمی برای این کار در پرونده انسان ثبت می شود. 

وی اضافه کرد: جامعه نیازمند همدلی، همزبانی و تعامل بین مردم است و انسان همانند بزرگان دین باید به فکر آسایش، سلامت و سعادت خود، اطرافیان و همنوعان باشد و خدمت به همنوعان سربلندی انسان و جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.