اهواز؛

برگزاری دور دوم لیگ تیراندازی با کمان خوزستان

دور دوم مسابقات لیگ تیراندازی با کمان داخل سالن خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این رقابت‌ها در هر دو بخش رویکرو آقایان و  بانوان به میزبانی امیدیه انجام شد که در بخش ریکرو آقایان، کرامت امیدیه با نتیجه ۴ بر یک نفت امیدیه‌الف را شکست داد، هیات مسجدسلیمان با حساب ۳ بر 2 از سد نفت‌امیدیه ب گذشت، هیرون بوشهر با حساب 4 بر یک برابر هیات‌مسجدسلیمان به برتری رسید و نفت امیدیه الف با نتیجه ۵ بر صفر برابر نفت‌امیدیه ب به پیروزی دست یافت.

کرامت امیدیه با 13 امتیاز، هیرون بوشهر با 12 امتیاز، نفت امیدیه الف با 8 امتیاز، هیات‌مسجدسلیمان با 5 امتیاز و نفت‌امیدیه ب با 2 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جای دارند.

در رقابت بین تیم‌های بخش بانوان نیز راتا آبادان با حساب ۵ بر صفر برابر ستایش اهواز به برتری رسید، لیان بوشهر با نتیجه ۵ بر صفر بر لوتوس آبادان غلبه کرد، ستایش اهواز با نتیجه ۵ بر صفر برابر لوتوس آبادان به پیروزی رسید و لیان بوشهر با حساب  ۵ بر صفر برابر راتا آبادان به براری رسید.

تا کنون، لیان بوشهر با ۲۰ امتیاز، راتا آبادان با ۱۳ امتیاز، ستایش اهواز با ۷ امتیاز و لوتوس آبادان بدون امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.