بجنورد؛

حضور حداکثری در انتخابات، نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) استان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین المللی است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام حسین زحمتکش امروز در جمع پایوران و کارکنان ستاد سپاه استان، با اشاره به حضور پاسداران تیپ جوادالائمه(ع) در جنگ سوریه علیه نیروهای داعش افزود: هجرت این عزیزان یک جهاد فی سبیل الله بوده که بسیار ارزشمند است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود : فرمایشات مقام عظمای ولایت در سخنرانی های اخیر در خصوص انتخابات، دلیل محکمی بر مهم و حساس بودن مسئله انتخابات آتی است.

وی با بیان اینکه یکی از ملزومات نظام اسلامی این است که عزت و اقتدار نظام را حفظ کنیم، افزود: هر چه این حضور و آراء ملت بیشتر شود، عزت و اقتدار نظام در عرصه داخلی و بین المللی نیز بالاتر می رود.

وی با اشاره به اینکه پاسداران با توجه به اینکه نقش تأثیرگذاری در بین مردم دارند، نباید در این عرصه غفلت کنند، خاطرنشان کرد: رسالت ما پاسداران این است که ویژگی های یک نماینده انقلابی، مومن و ولایتمدار را برای مردم به درستی تبیین کنیم.

حجت الاسلام زحمتکش مشخص کردن مصداق و ارائه نظر شخصی خود به دیگران را دخالت در انتخابات عنوان کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم که این مسئله را رعایت کنیم.

وی افزود: روشنگری و تبیین ارزش های دینی و انقلابی برای یک انتخاب درست و اصلح دخالت در انتخابات نیست و همه پاسداران و بسیجیان باید روشنگری جامعه را در دستور کار خود داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.