محمدپور: تخصصی شدن داوری به نفع تیم‌ها خواهد بود

مسئول انجمن داوران بسکتبال با ویلچر گفت:داروی این رشته را تخصصی کردیم تا حقی از تیم ها و بازیکنان ضایع نشود.

جعفر محمدپور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: تاکنون داوران بین لیگ افراد سالم و معلولین در رشته بسکتبال مشترک بوده است و طی جلسه‌ای که با مسئولان و داوران برگزار شد و تعدادی از داوران برای لیگ معلولین به صورت تخصصی انتخاب شدند.
 
وی افزود: در سه سال اخیر در سطح کلی مسابقات داوران جوانی انتخاب کردیم که حداکثر سن آنها به 37 سال می رسد و باعث شد داوری بسکتبال روند روبه رشدی را طی کند و تمرکز داوری برای بازی ها افزایش یابد.
 
محمدپور ادامه داد:پس از پایان محرومیت 5 سال تیم ملی بسکتبال در این 2 سال اخیر توانستیم در کلاسهای بین‌المللی داوری شرکت کنیم وبا کسب امتیازات لازم در مسابقات پارآسیایی، جام ملت های آسیا، داوران کشورمان حضور داشته باشند و تجربه رقابت‌های بین‌المللی را در پرونده کار خود ثبت کنند.
 
مسئول کمیته داوران بسکتبال با ویلچر گفت:در حال حاضر 75 داور تخصصی برای این رشته در ایران داریم که تعدادی از آنها می توانند در رقابت های بین‌المللی حاضر شوند و ما همه تلاش خود را برای پیشرفت سطح داوری بسکتبال با ویلچر انجام می دهیم تا حقی از بازیکنان در مسابقات کشوری ضایع نشود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار