تبریز؛

برگزاری اولین جلسه امداد نوروزی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: مسئولین ستادی و شهرستانها امسال سعی کنند قبل از آغاز طرح امداد نوروزی سال 1395 تمام مسائل و مشکلات موجود را حل کنند.

برگزاری اولین جلسه امداد نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رجائی در اولین جلسه مسئولین ستادی برای آماده باش امداد نوروزی سال 1395 گفت: با توجه به اینکه اقدامات و ملزومات آماده باش امداد نوروزی از روزها قبل آغاز شده, این جلسه و جلسات آتی برای هماهنگی و رفع مشکلات آماده باش است و بایستی تمام تلاش خود را برای رفع نواقصات انجام بدهیم.

وی در ادامه افزود : امسال در نظر داریم یازده ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان و شهرها ایجاد کنیم و با ارائه خدمات درمانی، معرف خدمات اورژانس 115 به مردم و میهمانان باشیم.
دکتر رجائی در ادامه افزود: بایستی در ایام نوروز  ،مخصوصا در جاده ها، طوری عمل کنیم که مسافران و همشهریان حضور اورژانس 115 را احساس کنند.

رجائی تصریح کرد: مسئولین ستادی استان سعی کنند تا ملزومات اولیه را آماده کنند تا در ایام نوروز که همه همشهریان در تعطیلات نوروزی بسر میبرند و بخاطر لزوم کاری، تکنسینهای اورژانس 115 باید در محل خدمت خود باشند, از آرامش نسبی  برخوردار باشند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.