ارومیه؛

ضرورت تربیت و تقویت نیروی انسانی کارآمد و آشنا به مهارت‌های روز

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: تربیت و تقویت نیروی انسانی کارآمد و آشنا به مهارت‌های روز در آذربایجان غربی ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از ارومیه؛ سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در آیین جلیل از مدال آوران شانزدهیمن مسابقات ملی مهارت با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان در بخش نیروی انسانی گفت: باید ضرفیت های جوانان نخبه استان در عرصه های مختلف کشف و با استفاده از امکات موجود در استان این جوانان تقویت و بالفعل تبدیل شود.

وی بر تربیت و تقویت نیروی انسانی کارآمد و آشنا به مهارت‌های روز در استان تاکید و تصریح کرد: باید تلاش شود تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب و قابل عرضه در بازارهای جهانی تولید و ارائه شود و استانداری آذربایجان غربی نیز از کارآفرینان و نخبگان استان حمایت می کند.

صفر زاده به مسئولیت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و متذکر شد: باید تلاش شود در کلیه رشته‌ها جزو استان‌های برتر در کشور باشیم و در این راستا باید از ظرفیت‌های موجود در استان به نحو احسن بهره‌گیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی بر ضرورت افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای در رشته های کار بردی و مورد نیاز بازار کار افزود: باید تنوع دوره‌های آموزشی برگزار شده به گونهای باشد تا کارآفرینان بتوانند کارآموزان را بعد از اخذ مهارت‌های لازم در واحد های تولیدی به کارگیری کنند


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.