اصفهان؛

جام قهرمانی، سوغات اصفهان از مسابقات دارت مردان کشور

دوازدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور با قهرمانی تیم اصفهان در بخش مردان پایان یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، این رقابت‌ها با حضور 23 استان در بخش مردان و 20 استان در بخش بانوان و به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی بعثت (مادران و کودکان) تهران برگزار شد.
در پایان این رقابت‌ها و در مجموع نتایج، تیم اصفهان با 71 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی با 48 امتیاز دوم شد و گیلان با 23 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
اما در مجموع نتایج تیمی بانوان، گلستان با 47 امتیاز در رده نخست ایستاد، تهران با 34 امتیاز دوم شد و مازندران با 33 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
در بخش انفرادی علیرضا ایزدی و حسین اعرابی هر دو از اصفهان مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و احمد کریمی‌راد از اصفهان و بهروز کاظمی از خراسان رضوی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
در بخش انفرادی بانوان نیز ساجده احمدی از گلستان و طاهره یدالله زاده از مازندران عنوان‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را کسب کردند و دنیز هشتبران از تهران و فاطمه سلطانی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.
حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، احمد کریمی‌راد، علی‌اصغر دهقان ترکیب تیم آقایان و بهناز قربانی، بهناز سلمانی، اطهر عابدینی و اعظم عرب تریکب تیم بانوان استان اصفهان را در این مسابقات تشکیل می‌دادند.




انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار