سمنان؛

پذیرش مقاله پژوهشگر سمنانی در شش کنفرانس داخلی و خارجی

مقاله مدیر مرکزآموزش های شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در شش کنفرانس بین المللی پذیرفته شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مقاله علی اکبر بنی اسدی با عنوان «بررسی اثرات اجرای اموزش مهارت های شهروندی بر ارتقاء معلومات حقوق شهروندی و رفتار زندگی جمعی کودکان و نوجوانان» در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری در استانبول ،دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و تکنولوژی در استانبول، دومین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی در دبی پذیرفته شد.

سه کنفرانس داخلی شامل  اولین کنفرانس بین المللی و سومین کنفرانس ملی معماری و منظر شهری پایدار در مشهد، دومین کنفرانس بین المللی پزوهش در علوم رفتاری و اجتماعی در تهران و کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21 در تهران این مقاله را به صورت سخنرانی پذیرش کرده اند.

علی اکبر بنی اسدی گفت : این مقاله پژوهشی است و جامعه آماری آن را دانش آموزان شرکت کننده و آموزش دیده در برنامه های مرکز آموزش شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت:مرکز آموزش های شهروندی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از مهرماه 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون به  بیش از هشت هزار و 500 دانش آموز دختر و پسر مقطع ابتدایی شهر سمنان آموزش های شهروندی را ارائه کرده است.

بنی اسدی خاطر نشان کرد: این آموزش ها شامل آموزش های ترافیک، پسماند خانگی،مهارت های آپارتمان نشینی و سلامت شهروندی بود.

دو کنفرانس استانبول  24 و 25 اسفندماه ، کنفرانس دبی هشتم اسفند ماه ، کنفرانس مشهد 27 فروردین 95 و کنفرانس های  تهران 12 و 19 اسفند امسال برگزار می شود  و علی اکبر بنی اسدی قرار است مقاله اش را به صورت سخنرانی در آنها ارائه دهد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: مقاله ، سمنان ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پاکزاد
۲۲:۳۳ ۲۰ مهر ۱۴۰۲
سلام مقاله رو دیدم خوشحال شدم آرزوی موفقیت برای دوست همکلاسی و هم اتاقی عزیز